استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 652985
دوشنبه - 6 اسفند 1397 - 11:39
فرمانده انتظامی استان قم خبر داد:

برخورد جدی نیروی انتظامی با مسافرخانه های متخلف

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: ساماندهی خانه های مسافر از اولویت های دیگر نیروی انتظامی است که به صورت جدی به آن پرداخته می شود.

برخورد جدی نیروی انتظامی با مسافرخانه های متخلف

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سردار عبدالرضا آقاخانی در جمع خبرنگاران با بیان این که سال ۹۷ سال هم فکری و همدلی نیروی انتظامی با مردم بود، اظهار داشت: اولویت های سال ۹۸ نیروی انتظامی مقابله با سرقت ها و به خصوص در زمینه پیشگیری است.

وی افزود: اولویت های دیگر نیروی انتظامی ساماندهی عبور و مرور و امور ترافیکی، ارتقای امنیت اخلاقی و پاکسازی محلات از معتادان متجاهر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم برخورد با توزیع کنندگان خرد مواد مخدر را نیز از اهداف نیروی انتظامی در سال آینده عنوان کرد و بیان داشت: آموزش های همگانی در محافل و مساجد و برخورد ویژه با دلالان ارز و فروش غیرقانونی دلار در استان از جمله مواردی است که در سال ۹۸ لحاظ خواهد شد.

سردار آقاخانی به اهمیت امنیت در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در سال ۹۷ جرایم رایانه ای و سایبری بیش از ۱۸۰ درصد افزایش یافته و بحث پیشگیری در این زمینه یکی از اولویت های اصلی پلیس است.

فرمانده انتظامی استان قم به مسئله حجاب و عفاف اشاره کرد و ابراز داشت: در ماه های جاری طرح های مستمر امنیت اخلاقی در استان در حال اجرا است و در تلاش هستیم در ارتقای امنیت اخلاقی وظایف خودمان را به خوبی انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی ابراز داشت: ۷ باند در یک ماه اخیر منهدم و ۳۳ نفر را در این زمینه دستگیر شدند.

سردار آقاخانی در پایان از افتتاح پایگاه دوم آگاهی پردیسان خبر داد و افزود:در سال ۹۸ نیز ۲۲ پروژه عمرانی در دستور کار پلیس قرار دارد و قطعا با برنامه ریزی صورت گرفته این مهم عملیاتی می شود.