اصفهان » اقتصادی » تولیدی » زهرا زرفشانی
کد خبر : 1041040
دوشنبه - 21 خرداد 1403 - 12:59
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در گفتگو باربیع عنوان کرد؛

برخورداری ۱۳۰۰۰ واحد تولیدی و صنعتی استان از نعمت گاز

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: به منظور رشد تولید بیش از ۱۳ هزار واحد تولیدی و صنعتی استان گازرسانی شده اند. ابوالقاسم عسکری در گفتگو با ربیع افزود: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون، نزدیک به ۱۳۰ هزار مشترک جدید به شبکه گاز استان اضافه شده است.

برخورداری ۱۳۰۰۰ واحد تولیدی و صنعتی استان از نعمت گاز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: به منظور رشد تولید بیش از ۱۳ هزار واحد تولیدی و صنعتی استان گازرسانی شده اند. ابوالقاسم عسکری در گفتگو با ربیع افزود: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون، نزدیک به ۱۳۰ هزار مشترک جدید به شبکه گاز استان اضافه شده است. وی ادامه داد: تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز ۱۳۸۰ کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه در سطح استان اصفهان اجرا شده است.

وی اظهارداشت: تا پایان اسفندماه سال گذشته همچنین ۱۷ هزار و ۶۴۷ واحد مصرف کننده گاز در سطح استان اصفهان مورد پایش و بازرسی مصرف گاز قرار گرفتند که البته این پایش ها به صورت روزانه در سطح سطح شهر اصفهان و سایر شهرستان های استان تداوم دارد و مراکز اداری، تجاری و عمومی سبت به رعایت الگوهای مصرف ایمن و بهینه گاز و رعایت دمای آسایش و بهینه سازی سیستم ها مورد بازرسی قرار می گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پاسخگویی به بیش از ۹۵ هزار و ۵۰۰ مورد تماس از سوی واحد امداد ۱۹۴ شرکت گاز استان اشاره و اظهارداشت: از مجموع تماس های برقرار شده، ۳۶ هزار و ۶۳۵ مورد تماس عملیاتی و ۵۸ هزار و ۹۴۱ مورد تماس غیرعملیاتی بوده است.

عسکری درباره اولویت تماس ها گفت: این تماس ها در سه سطح عادی، فوری و خیلی فوری تقسیم می شوند که از این تعداد، بیش از ۲۷ هزار و ۳۰۰  تماس عادی، هشت هزار و ۲۰۰ تماس فوری و ۵۹۵  تماس، جزء تماس های خیلی فوری بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این شرکت یکی از رتبه‌های برتر درخصوص بهینه‌سازی موتورخانه‌ها را نیز در سطح کشور دارد، گفت: در زمینه بهینه‌سازی موتورخانه‌ها، این عملیات برای بیش از ۱۴ هزار واحد موتورخانه در استان انجام شده که اجرای این طرح، باعث صرفه‌جویی ۲۶ درصدی مصرف گاز در استان شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان گفت: تاکنون به ۱۱۴شهر و بیش از ۱۵۰۰ روستا در سطح استان اصفهان گازرسانی انجام شده است و این شرکت همچنین در راستای اجرای سیاست هدفمندی یارانه‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی خود، ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد و بهزیستی را که در چارچوب الگوی مصرف بهینه قرار داشته اند از پرداخت گازبها معاف کرده است

زهرا زرفشانی.