تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 402216
سه شنبه - 6 شهریور 1397 - 21:43

برای کارت‌های گرافیک MSI GeForce RTX Ventus آماده هستید؟!

علی‌رغم اینکه هنوز زمان آغاز فروش و قیمت کارت‌های کاستوم GeForce RTX 20 انویدیا مشخص نیست، برخی فروشگاه‌های آسیایی اقدام به پیش فروش سه مدل از کارت‌های جدید MSI کرده‌اند. برای اولین بار شاهد سری جدید Ventus هستیم.

برای کارت‌های گرافیک MSI GeForce RTX Ventus آماده هستید؟!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،علی‌رغم اینکه هنوز زمان آغاز فروش و قیمت کارت‌های کاستوم GeForce RTX 20 انویدیا مشخص نیست، برخی فروشگاه‌های آسیایی اقدام به پیش فروش سه مدل از کارت‌های جدید MSI کرده‌اند. برای اولین بار شاهد سری جدید Ventus هستیم.

فروشگاه آسیایی مورد بحث پیش فروش سه مدل از کارت‌های سری MSI GeForce RTX 2080 را از ۳۰ آگوست (۸ شهریور) آغاز می‌کند اما در روز ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) موجود می‌شوند. حالا می دانیم MSI در کنار دو کارت RTX 2080 و RTX 2080Ti Trio، یک مدل جدید به نام GeForce RTX 2080 Ventus نیز عرضه می‌کند که مقرون به صرفه‌تر از مدل Trio خواهد بود. مطمئناً این کارت تنها نیست و شاهد سری Ventus خواهیم بود که می‌تواند جایگزین Armor باشد. Ventus از یک طراحی جدید با بهره گیری از دو عدد فن بهره می‌برد که در مقایسه با سری Armor، جذاب تر به نظر می رسد. متأسفانه در حال حاضر فرکانس مدل Ventus مشخص نیست، هرچند که می دانیم دارای نسخه اورکلاک شده نیز هست.

فروشگاه‌های آسیایی قیمت‌های خود را به یوان چین لیست کرده‌اند اما می‌توان با تبدیل نرخ یوان به یورو، به قیمت‌های زیر رسید. لازم به ذکر است مالیات سنگین اروپا در این قیمت‌ها لحاظ نشده است.
GeForce RTX 2080 Ti GAMING X TRIO: حدود ۱۳۴۹ یورو
GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO: حدود ۹۶۵ یورو
GeForce RTX 2080 VENTUS 8G OC 1: حدود ۹۲۹ یورو

مطمئناً قیمت پیش فروش و همچین تبدیل نرخ ارز، نمی‌تواند ما را به قیمت نهایی مدل‌های کاستوم برساند، بنابراین باید تا زمان آغاز فروش منتظر ماند.