استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 1004040
پنجشنبه - 6 خرداد 1400 - 10:51
استاندار قم تاكيد كرد:

برای مقابله با کرونا لازم است تبلیغات انتخاباتی حداکثری و تجمعات انتخاباتی حداقلی باشد/ ضرورت اطلاع رسانی برای واکسیناسیون حداکثری شهروندان قمی/ از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود

استاندار قم با تاکید بر مدیریت مصرف انرژی توسط ادارات دولتی گفت: دستگاه های دولتی که مصرف برقشان را مدیریت نکننده با اطلاع رسانی قبلی با قطعی برق مواجه خواهند بود.

برای مقابله با کرونا لازم است تبلیغات انتخاباتی حداکثری و تجمعات انتخاباتی حداقلی باشد/ ضرورت اطلاع رسانی برای واکسیناسیون حداکثری شهروندان قمی/ از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم طی سخنانی با اشاره به ثبات و بهبود وضعیت استان در زمینه ی شیوع کرونا، از همراهی مردم با سیاست های ستاد ملی کرونا قدردانی کرد.

استاندار قم با تاکید بر نظارت مسئولان بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: دربرخی حوزه ها شاهد عدم رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی هستیم که نظارت بیشتر دستگاه های اجرایی را می طلبد.
وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر واکسیناسیون شهروندان گفت: اولین جلسه کمیته واکسیناسیون بزودی برگزار و نقاط ضعف و قوت استان در زمینه ی واکسیناسیون بررسی و رفع خواهد شد.
سرمست آگاهی بخشی به شهروندان در زمینه ی دریافت واکسن کرونا را ضروری دانست و گفت: مردم باید برای دریافت واکسن توجیه شود و در این راستا صدا و سیما ظرفیت بسیار مهمی دارد.
مقام عالی دولت در استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قطع برق شهروندان به دلیل کمبود زیرساخت های تولید انرژی برق گفت: در حوزه های برق خانگی،‌صنعتی و کشاورزی ، ‌بایستی با توجه به ملاحظات کاری گروه های مختلف، قطعی برق به صورت برنامه ریزی شده و حداقلی انجام شود.
استاندار قم با تاکید بر مدیریت مصرف انرژی برای عبور از شرایط حاضر، مقابله با استخراج کنندگان رمزارزها را در دستور کار مسئولان دانست و گفت: نهادهای نظارتی و مراجع مربوطه موظف به مقابله با گروه های پرمصرف هستند.
وی خاطرنشان کرد: با دستگاه های دولتی که مصرف برقشان را مدیریت نکنند برخورد خواهد شد.
سرمست همچنین برگزاری امتحانات دانش آموزان و دانشجویان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بایستی قطعی برق طوری مدیریت شود که در این زمینه اختلالی پیش نیاید.
مقام عالی دولت در استان قم ابلاغیه ی ستاد ملی کرونا برای تبلیغات انتخاباتی را نیز مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تجمعات حداقلی و تبلیغات حداکثری به صورت مجازی در دستور کار متولیان برگزاری انتخابات قرار دارد.
وی گفت: برگزاری تجمعات انتخاباتی در مکان های سرپوشیده ممنوع بوده و در فضاهای باز نیز بایستی با حضور محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط افراد برگزار شود.