تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 370176
سه شنبه - 9 مرداد 1397 - 16:24

برای اجرای نسخه PC بازی Monster Hunter World به فکر پردازنده قوی باشید

هم اکنون بازی Monster Hunter World بر روی کنسول‌های بازی موفقیت خوبی را تجربه می‌کند و گیمرهای زیادی را به خود مشغول کرده است. به زودی نسخه PC این بازی عرضه می‌شود اما ممکن است بخواهید  درباره پیش نیازهای لازم برای اجرای آن بیشتر بدانید.

برای اجرای نسخه PC بازی Monster Hunter World به فکر پردازنده قوی باشید

به گزارش پایگاه خبری ربیع،هم اکنون بازی Monster Hunter World بر روی کنسول‌های بازی موفقیت خوبی را تجربه می‌کند و گیمرهای زیادی را به خود مشغول کرده است. به زودی نسخه PC این بازی عرضه می‌شود اما ممکن است بخواهید  درباره پیش نیازهای لازم برای اجرای آن بیشتر بدانید.

از آنجایی که تنها ۱۰ روز با عرضه نسخه PC فاصله داریم، شاهد انتشار اطلاعاتی راجع به کارایی آن هستیم. این بازی به منابع سخت افزاری قوی وابسته است که عمده دلیل آن استفاده Capcom از موتور MT Framework است که نیرو بخش بازی است.
به گفته نایب رئیس بخش پلتفرم‌های دیجیتال و بازاریابی بخش آمریکا Capcom، نسخه PC بازی Monster Hunter World و پیروان موتور MT Framewor بار کاری سنگینی را متوجه پردازنده مرکزی می‌کند. در واقع این بازی کل مرحله را بر روی حافظه رم بارگذاری ی کند و پردازنده نیز عهده دار انجام محاسبات مربوط به تعامل گیمر با محیط است. در نتیجه آن، نسخه PC قادر است به طور مؤثر از توانایی پردازنده‌های Core i7 اینتل در اجرای Threadا ۸ بهره بگیرد. در نتیجه آن ظاهراً بررسی‌ها نشان داده است این بازی می‌تواند از تمام توان پردازنده ۷۷۰۰K اینتل بهره بگیرد. به عبارتی دیگر، اگر از پردازنده‌های قدیمی‌تر یا ضعیف‌تر استفاده کنید، احتمالاً باعث بروز محدودیت در کارایی کارت گرافیک شود.

علی رغم آنچه که اشاره شد، هنوز نسخه PC  این بازی به کارت گرافیک قوی نیاز دارد و اگر بخواهید نرخ فریم دهی بالایی را با جزئیات بالا یا وضوح تصویر بالا بگیرید، به یک کارت گرافیک قوی نیاز است.