بدهی ۱۱ میلیاردی مشترکان به شرکت گاز اردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: مشترکان گاز در اردستان حدود ۱۱ میلیارد تومان بدهی به این شرکت دارند.

بدهی ۱۱ میلیاردی مشترکان به شرکت گاز اردستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید مصطفی علوی عصر (چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان اردستان، اظهار کرد: هزینه نگهداری و حفظ تاسیسات موجود شرکت گاز در استان  اصفهان سالیانه بیش از ۲۰۰میلیارد تومان است که این مقدار هزینه فقط برای حفظ و صیانت  از انچه که اجرا کرده ایم است.

وی به وجود ۳۶هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در سطح استان اشاره کرد و افزود: در سطح استان اصفهان ۱۵۴ جایگاه سی ان جی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، پرداخت گاز بهای مصرفی از طرف مردم و شرکت ها را انتظار شرکت گاز استان اصفهان از عموم مردم اعلام کرد و گفت: در این بخش شهرستان های استان اصفهان بدهکاری سنگینی دارند و برای مثال حدود ۱۱ میلیارد تومان بدهی مشترکان به امور گاز اردستان است که بخشی از آن مربوط به نیروگاه زواره، کارخانه سیمان و مصارف خانگی است.

علوی با اشاره به اینکه با تعامل و همکاری هر کسی باید وظایف خود را به خوبی انجام دهد، خاطرنشان کرد: هر چه گاز در بخش تولید و صنعت مصرف شود بهتر است و باید این گاز به تولیدات پتروشیمی منجر شود چرا که سوختی پاک و کالای ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه به لحاظ فنی مجموعه گاز اردستان خوب است و بسیاری از کارها به بخش خصوصی واگذار شده، اما نظارت اصلی بر عهده نیروهای اداره گاز است، گفت: در اردستان به لحاظ توسعه، کار روبه اتمام است و تا پایان سال ۹۸ تمام شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: میانگین نصب کنتور گاز در اردستان کمتر از ۱۲ ساعت است.

علوی به تدوین پکیج ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومانی برای سال آینده در اردستان اشاره کرد و افزود:از ۱۴۹ واحد مرغداری اردستان ۱۲۹ واحد گازدار شده اند و مابقی تا پایان سال آینده گازدار خواهند شد.

در این مراسم از زحمات علیرضا اعلامی تقدیر و اسماعیل مهدوی به عنوان رئیس جدید اداره گاز اردستان معرفی شد.

انتهای پیام