بدمینتون بازان برتر جام مولای عرشیان معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات بدمینتون پسران جام “مولای عرشیان” در ورزشگاه ابرار مشخص شدند.

بدمینتون بازان برتر جام مولای عرشیان معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازسازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اختتامیه مسابقات بدمینتون پسران جام مولای عرشیان پنج شنبه شب ۱۹ اردیبهشت ماه در ورزشگاه ابرار و در دو رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور ۵۵ ورزشکار برگزار و به نفرات برتر مدال، حکم و جوایز اهدا شد.

این مسابقات در دو روز به صورت تک حذفی از سوی معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت بدمینتون استان اصفهان برگزار شد.
محمود شفیعیون مسئول برگزاری مسابقات بدمینتون پسران در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: مسابقات در دو روز برگزار شد که در رده سنی ۷۹ تا ۸۵ حدوداً ۲۵ نفر و در رده سنی بعد از ۸۵ حدوداً ۳۰ نفر شرکت کردند.
وی ادامه داد: استعدادیابی یکی از اهداف ما در این مسابقات ورزشی بود که توانستیم نتایج خوبی از این امر بدست بیاوریم و در کل تعاملی که بین شهرداری اصفهان و هیأت های ورزشی اتفاق افتاده باعث شده به ورزش استان اصفهان کمک بسیار شایانی شود.
وی افزود: امیدوارم این مسابقات هرسال برگزار شود تا بتوانیم شاهد پیشرفت ورزشکاران باشیم و همچنین با امکاناتی که شهرداری در اختیار هیأت های ورزشی می گذارد، شاهد کیفیت بالای مسابقات باشیم.
محسن رویگری مدیر ورزش محلات معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز در خصوص برگزاری مسابقات بدمینتون توضیح داد: بدمینتون جزو رشته های ورزشی به شمار می رود که در بین جوانان و نوجوانان طرفداران بسیار زیادی دارد و به همین دلیل ما هرسال با همکاری هیأت بدمینتون استان اصفهان این رشته ورزشی را نیز در مسابقات “جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان” می گنجانیم.
وی ادامه داد: هدف ما ایجاد شور و نشاط بین همشهریان، ورزشکاران و خانواده بوده و در نهایت تصمیم داریم تا به ورزشکاران برای آمادگی بیشتر و ورود به مسابقات کشوری و حتی ملی کمک کنیم.
رویگری گفت: رشته بدمینتون احتیاج به تحرک زیاد، سرعت و دقت بالایی دارد که می تواند به سلامتی و افزایش تمرکز ورزشکاران کمک کند و خوشحالیم که توانسته ایم سهم کوچکی در آینده سازی و موفقیت این عزیزان داشته باشیم.
وی افزود: ما در این مسابقات شاهد حضور گسترده خانواده ها در ورزشگاه ابرار بودیم که اهمیت دادن آنها به فرزندانشان برای ما خوشحال کننده است و امیدواریم در آینده شاهد درخشش این عزیزان در میادین مسابقات باشیم.
گفتنی است؛  اعلام نتایج مسابقات بدمینتون پسران در رده سنی ۷۹ به بعد شامل کسب رتبه توسط علی حنایی و دانیال نجاریان مقام سوم مشترک، متین افضل مقام دوم و عارف دهقانی مقام اول و در رده سنی ۸۵ به بعد شامل ایلیا حسینی و امیرحسین کریمی مقام سوم مشترک، دانیال مصطفوی مقام دوم و آرش نکویی مقام اول می باشد.