تولیدی » دامون رشیدزاده » فوتبال و فوتسال » ورزشی
کد خبر : 947604
یکشنبه - 25 اسفند 1398 - 15:36

بدشانسی سردار

شاید بزرگترین حسرت بعد از هت‌تریک سردار آزمون تعویق دو بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی قطر باشد.

بدشانسی سردار

به گزارش پایگاه خبری ربیع، شاید بزرگترین حسرت بعد از هت‌تریک سردار آزمون تعویق دو بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی قطر باشد.

در روزهایی که کرونا فوتبال جهان را تعطیل کرده، هنوز هم دلیلی برای ایرانی‌ها وجود دارد تا فوتبال اروپا را پیگیری کنند. دلیلی مثل سردار آزمون و درخشش در ترکیب زنیت.

سردار آزمون امشب در ترکیب زنیت سه گل زد تا یک پاس گل داد تا اولین هت‌تریک خود را در لیگ روسیه انجام داده باشد. موضوعی که باعث خوشحالی او شد و در مصاحبه بعد از بازی نیز آن را به زبان آورد.

اما درخشش امروز آزمون یک حسرت برای ما ایرانی‌ها هم داشت. جایی که قرار بود تیم ملی در تعطیلات نوروزی دو بازی مرحله مقدماتی خود را برابر هنگ‌کنگ و کامبوج انجام دهد اما به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد. بی شک این میزان از آمادگی سردار می‌توانست کمک خوبی به تیم ملی در این مسیر حساس و هم‌چنین اسکوچیچ در قدم اول بکند که این اتفاق در نهایت بدشانسی رخ نداد.

آزمون با این درخشش جواب سرمربی خود را هم داد. سماک در مصاحبه‌ای گفته بود سردار هنوز به سطح ایده‌آل نرسیده و احتیاج به زمان دارد. اما این مهاجم ایرانی با تاثیرگذاری بر روی چهار گل جایگاه خود در ترکیب زنیت را مستحکم‌تر از همیشه کرد.