فرهنگ عمومی » فرهنگ و هنر
کد خبر : 587297
چهارشنبه - 5 دی 1397 - 04:00

بخش فرهنگی و هنری جشنواره مد و لباس فجر فراخوان داد

فراخوان بخش فرهنگی و هنری هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی و با هدف استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری برای ارتقا حوزه مد و لباس اعلام شد.

بخش فرهنگی و هنری جشنواره مد و لباس فجر فراخوان داد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این بخش جشنواره مد و لباس فجر به منظور استفاده از ظرفیت آثار فرهنگی و هنری در فرهنگ سازی و ارتقاء دانش و بینش حوزه مد و لباس، مسابقات و برنامه هایی را در قالب کمیته فرهنگی و هنری جشنواره فراخوان داده است.

فراخوان بخش‌های رقابتی جشنواره، شاما مسابقه بین المللی فیلم کوتاه، آثار تبلیغی و سایت‌ها و شبکه‌های مجازی در حوزه مد و لباس هستند. درباره بخش‌های نمایشگاهی و نشست‌های آموزشی کمیته بعداً اطلاع رسانی خواهد شد.

شرکت کنندگان ایرانی و غیر ایرانی باید در یکی از مقاطع دانشگاهی مشغول به تحصیل باشند.

در این جشنواره فیلم‌هایی پذیرفته می‌شود که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم به یکی از جنبه‌های اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی حوزه مد و لباس مربوط باشند.

فیلم‌ها محدودیت ژانر، نوع ساخت و تکنیک ندارند. مدت زمان هر فیلم نباید از ۳۰ دقیقه بیشتر باشد. ساخت فیلم‌ها مربوط به ۵ سال گذشته تاکنون باشد.

همچنین دربخش محدود به آثار تبلیغی محصولات مد و لباس ایرانی، آثار تبلیغی هر برند به صورت مجموعه داوری خواهد شد و جشنواره از پذیرش تک آثار معذور است. مسابقه شامل انواع آثار تبلیغی همچون (آرم، عکس، بروشور، کاتالوگ، پوستر، آگهی های مطبوعاتی، آگهی های شهری و …) خواهد بود.

در بخش سایت‌ها و شبکه‌های مجازی مد و لباس نیزبه برگزیدگان در جشنواره مد و لباس غرفه تعلق می‌گیرد

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در هر سه بخش تا پایان دی‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام