سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 461556
پنجشنبه - 12 مهر 1397 - 12:21

با این پرینتر جادویی تصاویر زنده و متحرک خود را چاپ کنید!

به تازگی خبری جذاب در مورد دنیای عکاسی منتشر شده است که می تواند در نوع خود جالب توجه باشد. دیگر کاربران می توانند با کمک واقعیت افزوده و پرینتر جادویی تصاویر زنده را چاپ کنند.

با این پرینتر جادویی تصاویر زنده و متحرک خود را چاپ کنید!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،پروژه مشترک برادران وارنر و LIFEPRINT

زمانی که شرکت Lifeprint پروژه پرینترهای واقعیت افزوده را در سال ۲۰۱۶ راه اندازی کرد، به نظر می رسید که تمام مردم دنیا به یک چیز مشترک فکر می کنند: عکس ها و نقاشی های متحرک در فیلم های هری پاتر!!

به نظر می رسد که کمپانی برادران وارنر و Lifeprint هر دو این موضوع را تایید کرده اند. به همین ترتیب این دو شرکت از جدیدترین محصول خود رونمایی کردند: «پرینتر جادویی عکس و ویدئو هری پاتر»

قرارشده طراحی ظاهری و عکس ها و ویدئوهای این سخت افزار شبیه به فیلم های هری پاتر باشد.

شیوه کار این پرینتر جادویی

شیوه کار این پرینتر هم به این صورت است که کاربر ویدئویی را از طریق نرم افزار این پرینتر ضبط می کند و بعد فریم های مورد علاقه خود را به این پرینتر ارسال می کند و بعد این پرینتر خیلی سریع عکس موردنظر را برای کاربر چاپ می کند.

ورود تکنولوژی به بخش های مختلف این پرینتر

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

اما بخش جادویی در حالت واقعیت افزوده اتفاق می افتد که این افزونه تمام فضای موجود در عکس را اسکن می کند و بعد ویدئو را روی آن می اندازد. طراحی تمام فیلترها و استیکرها با تم هری پاتر بوده و کاربران می توانند عکس ها و ویدئوهای خود را با آنها تزئین کنند.

کاربران همچنین می توانند با کمک این واقعیت افزوده ویدئو نیز ضبط کنند. این امکان هم برای کاربران فراهم شده که آنها می توانند این ویدئوها و عکس ها را با دوستان خود از طریق برنامه این پرینتر به اشتراک بگذارند.

 شبکه اجتماعی برای این پرینتر جادویی

شرکت Lifeprint همچنین تصمیم دارد تا شبکه اجتماعی مخصوصی را برای این فرآیند در نظر بگیرد و آنها می توانند عکس ها و ویدئوهای خود را از طریق این شبکه با دوستان خود به اشتراک بگذارند و حتی با اجازه آنها این تصاویر را پرینت بگیرند. شیوه کار این شبکه به این صورت است که شما می تواند تصاویر و ویدئوهای زنده خود را آماده و بعد برای دوستان خود ارسال کنید.

نکته جالب توجه برای طرفداران فیلم های پرطرفدار هری پاتر است که آنها می توانند گروه مدرسه خود را در هاگوارتز انتخاب کنند و بعد این عکس ها را در گروه های خود به اشتراک بگذارند.

مزیت های این پرینتر جادویی

نسخه هری پاتر این پرینتر مزیت های بسیاری نیز نسبت به نسخه اصلی این پرینتر دارد که می توانیم به اندازه فشرده این پرینتر و سخت افزارهای قوی تر آن اشاره کنیم.

قیمت این پرینتر جادویی

قیمت این پرینتر جادویی حدود ۱۴۹.۹۹ دلار است و هم اکنون بخش پیش خرید آن در سایت آمازون فعال شده است و احتمالا تا ۲۲ اکتبر به بازار عرضه خواهد شد.