استانها » تهران » تولیدی » خبر پوششی » میلاد میرزایی
کد خبر : 478170
دوشنبه - 23 مهر 1397 - 15:55
مهندس طاهری در نشست مشترک با روسای اتحادیه ها:

باید همگی در جهت سالم سازی اصناف قدم برداریم

 مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار در نشست مشترک با روسای اتحادیه های شهرستان شهریار گفت: باید همگی در جهت سالم سازی اصناف و ایجاد فضایی امن و سلامت قدم برداریم.

باید همگی در جهت سالم سازی اصناف قدم برداریم

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار در نشست مشترک با روسای اتحادیه های شهرستان شهریار گفت: باید همگی در جهت سالم سازی اصناف و ایجاد فضایی امن و سلامت قدم برداریم.

نشست مشترک مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار با روسای اتحادیه های شهرستان شهریار و با حضور فرنیاپور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، سرهنگ جوزانی فرمانده انتظامی شهریار، مصلحی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و جمعی از کسبه و بازاریان شهرستان شهریار در اتاق اصناف شهریار برگزار گردید.

بنابر این گزارش؛ مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار ابتدا با تسلیت ایام محرم و حادثه تروریستی اهواز و تبریک هفته نیروی انتظامی در ادامه با بیان اینکه بازار و بازاریان می توانند در اوضاع و شرایط مختلف کشورها تاثیرگذار باشند اظهار داشت: در پیروزی انقلاب و صحنه های مختلفی که در طول انقلاب پیش آمد بازاریان توانسته اند بسیار موثر باشند و نقش آفرینی کنند و در شرایط کنونی اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی نیز بازاریان با جایگاهی که نزد مردم دارند می توانند تاثیرات فراوانی بر جامعه و مردم بگذارند و بازخورد آنرا نیز انتقال دهند.

مهندس طاهری با اشاره بر اینکه شهرستان شهریار از لحاظ جمعیت از چندین استان بزرگتر می باشد و دارای شرایطی خاص است بیان داشت: شهریار می تواند به عنوان بازار مصرف و منطقه ای خوش آب و هوا برای استراحت در کنار شهر تهران قرار بگیرد پس ما پتانسیل های ویژه ای به منظور جذب گردشگر و جذب مشتری برای بازاریانمان در اختیار داریم که باید تلاش شود در جهت سالم سازی بخشهای مختلف این شهرستان قدم برداشته شود و بازاریان و کسبه این سیاست را القا کنند که شرایطی با سلامت و امنیت کامل و ایجاد جاذبه برای مشتری شکل دهند که کسب و کار رونق پیدا کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار با تاکید بر سلامت اصناف و ایجاد فرهنگ سالم در کسب و کار، کسبه و بازاریان را دارای شغل مقدسی دانست که نباید با انجام بعضی از رفتارهای ناشایست به مخاطره بیفتد در ادامه گفت: کسبه و بازاریان بطور مداوم با مردم در ارتباط هستند و لازم است تا همراه مردم باشند و دوست خدا باشند و دردسر برای کسی درست نکنند.

وی در انتها با انتقاد از کسانیکه بدون داشتن پروانه فعالیت در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند افزود: حتما اتحادیه ها موظف هستند با متخلفین برخورد لازم را داشته باشند و این موضوع ساماندهی شود ضمن اینکه راه دریافت این مجوز نیز با اقدامات متناسب و قانونی هموار گردد.