اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » زهرا نصیری » مخابرات اصفهان
کد خبر : 1027282
دوشنبه - 4 اردیبهشت 1402 - 12:04

باور کنیم شرکت پر درآمد مخابرات ؛ مطالبات پیشکسوتانش رانداده است

جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه اصفهان در ۴ اردیبهشت ماه که اکثرآنان هم ایثارگر بودنند در مقابل ساختمان مخابرات اصفهان در خیابان چهارباغ بالا تجمع اعتراضی کرده و خواستار استعفای مدیر عامل مخابرات ایران شدند.

باور کنیم شرکت پر درآمد مخابرات ؛ مطالبات پیشکسوتانش رانداده است

باتوجه به عدم پاسخگویی مدیران وسهامداران شرکت مخابرات ایران به خواسته های بحق و قانونی ۴۹ هزار پیشکسوت مبنی بر عدم اجرای آئینامه  ۸۹/۲۴ و همچنین پرداخت نکردن هزینه های سنگین بیمه تکمیلی در یکسال گذشته و اضافه نمودن سهم سرانه بیمه تکمیلی کارکنان و پیشکسوتان از تیر ماه سال ۱۴۰۱ که موجب نارصایتی بیشتر دربین پیشکسوتان شده وهم اکنون نیز بیمه تکمیلی آنان قطع می باشد همچون هفته های گذشته  دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ جمعی از بازنشستگان که اکثرآنان هم ایثارگر هستند در مقابل مخابرات اصفهان چهارباغ بالا تجمع اعتراضی نمودند و خواستار استعفای مدیر عامل مخابرات ایران شدند.

آنان همچنین با شعارهایی مبنی برارایه بیمه تکمیلی و اینکه شرکت پر درآمد چه بر سر توآمد خواستار حق قانونی خود در ۱۳ سال واگذاری مخابرات به بخش خصولتی شدند.

لازم به دکراست قرار است فردا سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل سالن شهروند هیآت مدیره ومدیرعامل مخابرات ایران در سفر به اصفهان طرح تکراری فیبر نوری را افتتاح نمایند.

بهمن توکلی فرد-پژوهشگر روابط عمومی ورسانه