استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 537066
چهارشنبه - 30 آبان 1397 - 13:35
استاندار همدان:

بالاتر از ۲۰ هزار شغل در سال را محقق می‌کنم

استاندار همدان توجه به تولید، اشتغال و جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان و اشتغالزایی را از برنامه‌های خود  دانست و با بیان اینکه ما دارای سند اشتغال هستم، گفت: بالاتر از ۲۰ هزار شغل در سال را محقق می‌کنم

بالاتر از ۲۰ هزار شغل در سال را محقق می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، استاندار همدان توجه به تولید، اشتغال و جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان و اشتغالزایی را از برنامه‌های خود  دانست و با بیان اینکه ما دارای سند اشتغال هستم، گفت: بالاتر از ۲۰ هزار شغل در سال را محقق می‌کنم.

 “سید سعید شاهرخی” در آئین معارفه خود گفت: همدان به واسطه ویژگی‌های منحصربفرد خود به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین انتخاب شده که باید آن را قدر نهاد.

استاندار همدان رمز موفقیت استان همدان  را وحدت خواند و افزود: تلاش دارم در جهت تحکیم وحدت، هم افزایی و همدلی گام بردارم.

وی با قدردانی از محمدناصر نیکبخت به خاطر خدماتش ابراز داشت: استان همدان به واسطه مدیریت، سختکوشی و صداقت ایشان رشد کرده است که باید این مسیر را پرشتا‌ب‌تر پیمود.

وی تصریح کرد: سه هزار و ۵۰۰ سال مدنیت، ۵۰۰ سال پایتخت تاریخ و تمدن، حضور چهره های بین المللی و وجود یک هزار ۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی موجب نامگذاری عنوان «پایتخت تاریخ و تمدن» بر روی این استان و انتخاب ان به ویژه در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری آسیا شد.

وی بیان داشت: حتما از مدیران جوان و توانمند در بدنه مسئولیتی استان استفاده خواهم کرد چرا که همین جوان‌ها از اول انقلاب کشور را به پیش بردند و امروز نیز باید نقش‌آفرینی کنند.

استاندار همدان بااشاره به اینکه در مقابل هر موضوعی که منجر به حاشیه‌سازی شود، می‌ایستم، نیروهای نظامی و امنیتی استان را از برجسته‌ترین‌ها در کشور دانست و ثبات امنیت در همدان را از دیگر اولویت‌های خود عنوان کرد.

شاهرخی افزود: نیمی از جمعیت استان را بانوان تشکیل می دهند بنابراین فرصت برابر برای پذیرش مسئولیت ها ایجاد کرده و به جای جنسیت بر شایستگی افراد توجه می شود.

وی توجه به تولید، اشتغال و جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان و اشتغالزایی را از برنامه‌های خود  دانست و با بیان اینکه ما دارای سند اشتغال هستم، گفت: بالاتر از ۲۰ هزار شغل در سال را محقق می‌کنم.

وی گفت: برش استانی منشور حقوق شهروندی تهیه شده، اصحاب رسانه با هر سلیقه و گرایشی جایگاه ویژه‌ای نزد من دارند لذا با همه گروه ها تعامل خواهیم کرد و مشی ما در استان مشی اعتدال, عقلانیت, شفافیت و صداقت است و قطعا از حاشیه‌سازی جلوگیری می‌کنیم .