استانها » اصفهان » تولیدی » فرزانه افسرطه » گزارش-مصاحبه
کد خبر : 484752
شنبه - 28 مهر 1397 - 11:23

باشگاه‌داری دولتی نتایج مطلوبی ندارد

فرهاد رحیمی، رئیس هیئت تنیس اصفهان، با اشاره به سابقه فعالیت تنیس در اصفهان به عنوان برترین استان در این رشته در کشور گفت: تجربه نشان داده است باشگاه‌داری دولتی نتایج مطلوبی ندارد و باید در این زمینه بخش خصوصی وارد عمل شود.

باشگاه‌داری دولتی  نتایج مطلوبی ندارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فرهاد رحیمی، رئیس هیئت تنیس اصفهان، با اشاره به سابقه فعالیت تنیس در اصفهان به عنوان برترین استان در این رشته در کشور گفت: تجربه نشان داده است باشگاه‌داری دولتی نتایج مطلوبی ندارد و باید در این زمینه بخش خصوصی وارد عمل شود.
وی از انجام رایزنی‌هایی با بعضی نهادها خبر داد که زمین‌های خود را در اختیار بهره‌بردار و سرمایه‌گذار برای توسعه ورزش تنیس قرار دهند.
رئیس هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به مباحث آموزشی درزمینه ورزش تنیس گفت: در این زمینه مربیان، ورزشکاران و داوران خوبی در استان اصفهان داریم که باید از ظرفیت آنها استفاده شود. وی با تأکید بر تقویت باشگاه‌ها افزود: امیدوارم بتوانیم دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار کنیم تا زمینه رشد این ورزش در کشور فراهم شود.
رحیمی با بیان اینکه تنیس ایران جایگاه خوبی در آسیا ندارد و در سطح سه آسیا هستیم، اظهار کرد: در این زمینه نیاز به عزم جدی است تا تنیس ایران در سطح آسیا رشد کند.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درباره تعداد زمین تنیس در اصفهان گفت: بیش از ۱۰۰ زمین تنیس در اصفهان وجود دارد که بیشتر این زمین‌ها در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته و اصفهان پس از تهران بیشترین تعداد زمین تنیس را دارد.
وی ادامه داد: امروزه ورزش را یک صنعت می‌دانند؛ زیرا یکی از فعالیت‌های اقتصادی با چرخش مالی زیاد است؛ به طوری که المپیک را بزرگ‌ترین رویداد جهان می‌دانند.
رحیمی ظرفیت تنیس را برای همگانی‌شدن به دلیل جذابیت و اقدامات بخش خصوصی بسیار زیاد اعلام کـرد.