تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 491414
سه شنبه - 1 آبان 1397 - 11:10

باز هم بازی Call of Duty:Black Ops 4 رکورد شکنی کرد

اخیرا خبرهای جذابی در مورد بازی Call of Duty:Black Ops 4 منتشر شده است که نشان می دهد این بازی در سه روز اولیه فروش خود رکوردها را جا به جا کرده است. این بازی در اولین هفته فروش خوپ حدود نیم میلیارد دلار فروش داشته است.

باز هم بازی Call of Duty:Black Ops 4 رکورد شکنی کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،رکورد شکنی نسخه جدید بازی CALL OF DUTY:BLACK OPS 4

نسخه جدید سری بازی های Call of Duty به نظر می رسد در حال جا به جایی رکوردهای مختلف است و این بازی تیراندازی اول شخص باز هم به نظر می رسد که رکوردی تازه ثبت کرده است. این بازی بر اساس صحبت های شرکت تولیدکننده خود یعنی Activision ، در اولین هفته فروش خود حدود نیم میلیارد دلار فروش داشته است که چنین فروشی برای یک بازی بی سابقه بوده است.

اظهارات شرکت تولیدکننده این بازی

این شرکت اظهار داشته است:« اگرچه تازه سه روز از رونمایی از بازی Call of Duty:Black Ops 4 می گذرد ولی به نظر می رسد که این بازی رکوردی استثنایی را در دنیای بازی به جای گذاشته است.»

باز هم بازی Call of Duty:Black Ops 4 رکورد شکنی کرد

این شرکت همچنین اعلام کرده است که یک سری از کاربران اصلا محاسبه نشده اند زیرا آنها در سه حالت مختلف این بازی یعنی WWII و Black Ops III در حالی باز هستند و به همین خاطر در این بخش از آمار قرار ندارند. همچنین گفته شده این بازی بیشترین میزان بازدید را بین کاربران داشته است.

رکوردشکنی همچنان ادامه دارد

این گزارش دقیقا بعد از خبر رکوردشکنی این بازی در روز اول منتشر شد که نشان از پویایی این شرکت در زمینه تولید محصولات بی نظیر است. همچنین روز ۱۲ اکتبر به عنوان پر فروش ترین روز این بازی در کنسول PS4 تعیین شده است که البته این فروش شامل کنسول XBox One نیز می شود.

این بازی هنوز یک هفته نمی شود که به بازار عرضه شده است ولی به نظر می رسد که در همین زمان کوتاه توانسته جای پای خود را در دنیای بازی محکم کند.

قطعا طی روزهای آینده خبرهای بیشتری در مورد این بازی منتشر خواهد شد و شکی نیست که این بازی به رکوردشکنی خود ادامه خواهد داد و طرفداران بیشتری را به خود جلب خواهد کرد.