تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 243052
یکشنبه - 13 اسفند 1396 - 12:25

باز هم اخبار بد برای دنوو؛ بازی Final Fantasy XV چهار روز پیش از عرضه‌ی رسمی کرک شد!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،در طی روز‌های گذشته وجود قفل ضدکرک دنوو بر روی عنوان جدید Final Fantasy XV تایید شده بود. اما امروز گروه چینی ۳DM تایید کرده است که این بازی را ۴ روز پیش از عرضه‌ی رسمی آن کرک کرده است. این گروه چینی از فایل اجرایی نسخه‌ی دمو بازی Final Fantasy XV، که دارای قفل ضدکرک […]

باز هم اخبار بد برای دنوو؛ بازی Final Fantasy XV چهار روز پیش از عرضه‌ی رسمی کرک شد!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،در طی روز‌های گذشته وجود قفل ضدکرک دنوو بر روی عنوان جدید Final Fantasy XV تایید شده بود. اما امروز گروه چینی ۳DM تایید کرده است که این بازی را ۴ روز پیش از عرضه‌ی رسمی آن کرک کرده است.

این گروه چینی از فایل اجرایی نسخه‌ی دمو بازی Final Fantasy XV، که دارای قفل ضدکرک دنوو نیست، برای کرک بازی استفاده کرده‌اند. این موضوع تنها به لطف پلتفرم Origin ممکن شده‌است. بر خلاف Steam، این پلتفرم امکان اجرای نسخه‌ی پیش‌خرید بدون قفل بازی را پیش از عرضه، در درون خود داشت و این گروه چینی از فرصت استفاده کرده و با استفاده از فایل اجرایی این نسخه‌ی غیر رسمی، بازی را کرک کرده‌اند.

بنابر گزارش های اخیر سه فصل اولیه بازی به خوبی اجرا شده‌اند (حتی برخی پلیر‌ها بدون هیچ مشکلی تا فصل ۹ این بازی را اجرا کرده‌اند). سایز این بازی ۱۵۰ گیگابایت به همراه HD 4K Resolution Texture است که نشان از کیفیت بسیار بالای آن دارد. به هر حال باید گفت این موضوع خبر بدی برای Square Enix سازنده‌ی این بازی است.

از سوی دیگر این خبر یک خبر خوب محسوب می‌شود، البته برای گیمر‌ها. نه فقط به دلیل امکان بازی رایگان این عنوان بلکه عرضه‌ی نسخه‌ی بدون دنوو این امکان را می‌دهد که عملکرد آن را با نسخه‌ی رسمی مقایسه کنند. در اکثر بازی‌ها این قفل باعث کاهش عملکرد بازی‌ها می‌گردد و این باعث فشار بیشتر به سازندگان از سوی گیمر‌ها مبنی بر عدم استفاده از این قفل شده‌است. این بازی یک عنوان open-world با کیفیت بسیار بالاست که پردازنده‌های جدید را با چالش مواجه خواهد کرد و باید دید که آیا وجود دنوو نیز بر این فشار به پردازنده اضافه خواهد کرد یا خیر.

این بازی همانطور که گفته شد در تاریخ ۶ مارس، یعنی تقریباً ۴ روز دیگر برای PC عرضه خواهد گردید.