تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 508379
یکشنبه - 13 آبان 1397 - 11:45

بازی های جذاب و جدید برای گوشی های اندرویدی

به تازگی خبرهای جالبی در مورد دنیای بازی منتشر شده است نشان می دهد بازی های جذاب و جدید برای گوشی های اندرویدی در راه هستند.

بازی های جذاب و جدید برای گوشی های اندرویدی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی خبرهای جالبی در مورد دنیای بازی منتشر شده است نشان می دهد بازی های جذاب و جدید برای گوشی های اندرویدی در راه هستند.

رونمایی از بازی های جذاب و جدید

به نظر می رسد که سال ۲۰۱۹ سال خوبی برای بازی های تلفن همراه است. Zynga سازنده بازی FarmVille به تازگی از بازی های در دست ساخت خود برای سال جدید رونمایی کرده است و می توانیم به سه بازی جذاب در این زمینه اشاره کنیم : Game of Thrones ، Harry Potter و Star Wars

بازی STAR WARS

بازی های جذاب و جدید برای گوشی های اندرویدی

شرکت Zynga قصد دارد تا با همکاری شرکت Disney بازی جدید Star Wars را بسازد. این بازی در حال آماده سازی است و احتمالا در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد. البته گفته شده که اگر این بازی بازخورد خوبی داشته باشد می تواند قسمت دومی نیز در این میان وجود داشته باشد.

بازی GAME OF THRONES

بازی های جذاب و جدید برای گوشی های اندرویدی

در این میان شرکت Zynga از قرارداد همکاری جدید خود با شرکت HBO خبر داده است تا نسخه جدید بازی Game Of Thrones را به بازار عرضه کند. این شرکت اعلام کرده است که اولین قسمت این بازی حالت اجتماعی تری دارد و اگر با موفقیت همراه باشد احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ نسخه دومی هم از این بازی به بازار عرضه شود.

بازی HARRY POTTER

بازی های جذاب و جدید برای گوشی های اندرویدی

در آخر اینکه این شرکت همکاری تازه ای هم با شرکت برادران وارنر آغاز کرده است که بتواند بازی جالبی درباره ی Harry Potter بسازد. در مورد این بازی گفته شده تاریخ رونمایی از آن نیمه دوم سال ۲۰۱۹ است و احتمالا هم زمان با رونمایی از اولین نسخه بازی Game Of Thrones به بازار عرضه شود.

بازی WONKA WORLD OF CANDY

بازی های جذاب و جدید برای گوشی های اندرویدی

در همین زمان این شرکت از اولین بازی پازلی Wonka World of Candy رونمایی کرده است. این بازی در مورد فیلم معروف چارلی و کارخانه شکلات سازی است که می تواند برای کاربران جذاب و خاص باشد. تاکنون این بازی بازخوردهای خوبی را از سوی کاربران شاهد بوده است و این شرکت قصد دارد تا به آرامی میزان کاربران خود را افزایش دهد.

قطعا طی ماه های آینده خبرهای بیشتری در مورد این شرکت خواهیم شنید. شکی نیست که این شرکت بازی های بیشتری را با عنوان های جذاب به بازار عرضه خواهد و ما همگی منتظر خبرهای جدید در مورد آن هستیم.