تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 425828
سه شنبه - 20 شهریور 1397 - 14:03

بازی مهیج Fortnite رکورد زد

خبری که به تازگی در مورد بازی مهیج Fortnite منتشر شده نشان می دهد که این بازی رکورد جالبی از خود به جای گذاشته است.

بازی مهیج Fortnite رکورد زد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،تصمیم عجیب شرکت تولیدکننده بازی مهیج FORTNITE

دور زدن پلی استور گوگل حرکتی عجیب از سوی کمپانی تولیدکننده بازی مهیج Fortnite یعنی Epic بود ولی نتایج نشان داد این حرکت توانسته آمار خوبی در نصب این بازی به جای بگذارد. این بازی پس از سه هفته از زمان رونمایی برای سیستم عامل اندروید توانسته رکورد نصب را جا به جا کند.

این شرکت در خبری اعلام کرد که بازی مهیج Fortnite به رکورد ۲۳ میلیون کاربر روی سیستم عامل اندروید رسیده و حدود ۱۵ میلیون هم نصب داشته است. این اتفاق دقیقا بعد از ۲۱ روز برای سیستم عامل های دیگر پدید آمد.

این خبر هم مانند دیگر خبرها در مورد بازی مهیج Fortnite خبری پول ساز و استثنایی است.

در کنار این اعداد و ارقام، شرکت Epic تلاش های بسیاری در زمینه جلوگیری از ورود بد افزارها هم داشته که در نوع خود جالب توجه و خاص است.

توضیحات شرکت تولید کننده بازی مهیج FORTNITE

این کمپانی در مورد این موضوع نوشته است: «تاکنون شرکت Epic جلوی ۴۷ سایت گوناگون و ناشناس در زمینه تولید بدافزار مرتبط با این بازی را گرفته است. کاربران این سایت ها واقعا هم بازیگران بدی بودند و نتوانسته اند کار خود را به خوبی انجام دهند. ما در تلاش هستیم تا با اقدامات خود از ورود این افراد جلوگیری کنیم و دسترسی آنها را به طور کامل حذف کنیم تا نتوانند کاری از پیش ببرند.»

خلاصه داستان بازی مهیج FORTNITE

در یک روز خاص ۹۸درصد از جمعیت زمین در یک لحظه ناپدید شدند و ۲ درصد باقیمانده هم آسمان را با ابرهای غلیظ دیدند که طوفان‌های عجیب و خاصی در حال شکل گرفتن است و موجوداتی شبیه انسان ولی زامبی مانند به آدم های زنده حمله می‌کردند.
بازماندگان تلاش کردند تا سپر ضدطوفان بسازند که این موضوع را به صورت موقت کنترل کند و کمی از ابرها را کنار زده و از آمدن زامبی‌ها جلوگیری کند. آنها از این سپر برای ساخت مقر، قرارگاه و ایجاد تمدن در جاهای مختلف دنیا استفاده کردند.
بازیکن جدید، فرمانده یکی از این خانه‌ها و مقر فرماندهی است که از محوطه سپر ضدطوفان بیرون می‌رود تا آذوقه باقیمانده و یاران گمشده خود را پیدا کند که با کمک آنها سپر ضدطوفان را بزرگ‌تر کرده و به دنبال راهی می‌گردد تا زمین را به‌ روز اول و حالت طبیعی  برگرداند.