بازدید میدانی مدیرعامل و هیئت همراه از شبکه توزیع گاز شهرستان سمیرم

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با حضور هیئت همراه خود از مناطق مختلف شهرستان سمیرم بازدید کرده و وضعیت گازرسانی به این شهرستان و سلامت شبکه های گازرسانی را مورد بررسی قرار دادند.

بازدید میدانی مدیرعامل و هیئت همراه از شبکه توزیع گاز شهرستان سمیرم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، با بیان اینکه شهرستان سمیرم با وسعتی برابر با ۵ هزار و ۳۰۰کیلومترمربع از نظر وسعت یکی از شهرهای بزرگ استان می باشد، گفت: در حال حاضر این شهرستان ۶ شهر و حدود ۱۱۰ روستای بهره مند از گاز طبیعی دارد و با گاز رسانی به چهار روستای خفر، خینه، دیلی و دشتبال که در دست اقدام است جزء شهرهای سبز گاز استان می شود .

مدیرعامل و هیئت همراه با بازدید از منطقه وردشت در ۳۰ کیلومتری غرب شهرستان سمیرم از جاده ی ملاقلی منتهی به ایستگاهCGS  وردشت که زیر سازی آن در اثر سیلاب های اخیر آسیب شده بود نیز بازدید کردند و توصیه های امنیتی و کاربردی را در خصوص حفاظت از ایستگاهCGS  ارائه نمودند.

مهندس علوی، همچنین طی دیدار با نیروهای امداد اداره گاز سمیرم و تقدیر از زحمات شبانه روزی این نیروها افزود: موفقیت این شرکت به مدد پشتکار و فعالیت های شبانه روزی نیروهای دلسوز و متعهد آن حاصل می گردد.

وی، در ادامه به همراه تیم کارشناسی خود، مسیر ۱۲۰ کیلومتری سمیرم به سمت منطقه پادنا را طی کردند و وضعیت پایداری گاز در این منطقه را که در سیلاب اخیر دچار حادثه شده بود مورد ارزیابی و بازدید میدانی قرار دادند ضمن اینکه در طی بررسی منطقه مقرر شد در اسرع وقت ایمن سازی و بازسازی شبکه توزیع منطقه سیل زده انجام گیرد.

لازم به ذکر است، تکمیل ساختمان اداری اداره گاز شهرستان سمیرم، نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی مرکز پیام، تخصیص اتاق بحران با تجهیزات کامل در اداره گاز حنا، تحصیل یک قطعه زمین از بخشداری وردشت و احداث پست امداد گاز دراین منطقه و همچنین زیر سازی وآسفالت جادهCGS شهر وردشت که از روستای ملاقلی می گذرد از مهمترین مصوباتی بود که در سفر مدیر عامل به شهرستان سمیرم تصویب گردید.