رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر
کد خبر : 452865
شنبه - 7 مهر 1397 - 14:07

بازدید معاون سیما از پشت صحنه مجموعه «کافه کارون»

معاون سیما و رییس دانشگاه صدا و سیما از پشت صحنه تولید مجموعه تلویزیونی «کافه کارون» بازدید کردند. این مجموعه با هدف تقریب قومیت‌ها و حمایت از کالای ایرانی ساخته می‌شود.

بازدید معاون سیما از پشت صحنه مجموعه «کافه کارون»

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، مرتضی میرباقری معاون سیما و شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی این دانشگاه از پشت صحنه تولید مجموعه تلویزیونی ۲۶ قسمتی تلویزیونی «کافه کارون» بازدید کردند.

بنا بر این گزارش، میرباقری در گفت‌وگو با کارگردان این مجموعه بر امیدبخشی و امیدآفرینی پیام و محتوای داستان‌های «کافه کارون» تاکید کرد.

سعید سراج الدین کارگردان جوان این مجموعه تلویزیونی نیز عنوان داشت: «کافه کارون» در محوطه فضای سبز دانشگاه صداوسیما ضبط می‌شود و لوکیشن آن یک پارک عمومی است. نزدیک پارک هم یک دادگاه و یک بیمارستان قرار دارد.

وی افزود: افرادی که به کافه می‌آیند یا مریض هستند و از بیمارستان آمده‌اند و یا دعوا کرده‌اند و از دادگاه رسیده‌اند. مراجعه کنندگان کافه مردمانی هستند با گویش‌ها و قومیت‌های مختلف که هر کدام قصه و داستانی جالب و شنیدنی برای خود دارند.

سراج الدین ادامه داد: هر قسمت این سریال دارای داستانی مجزا و با موضوعی اجتماعی است که در ۲۶ قسمت بوده و در آینده نزدیک از یکی از شبکه های سیما پخش خواهد شد. پیام اصلی و نهایی هریک از قصه های این مجموعه شامل دو هدف تقریب قومیت ها و حمایت از کالای ایرانی است.

انتهای پیام/