بازدید معاون راه های فرعی و روستایی سازمان از محورهای شهرستان الیگودرز

​دکتر رضا اکبری معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آخرین وضعیت راه های شهرستان الیگودرز بازدید کرد.

بازدید معاون راه های فرعی و روستایی سازمان از محورهای شهرستان الیگودرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، با توجه به بارش شدید باران در روز گذشته و جاری و وقوع سیلاب در استان لرستان، دکتر اکبری از راه های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان الیگودرز بازدید کرد.
وی با تقدیر از تلاش تیم های راهداری برای مدیریت بحران در استان اظهار داشت: در ابتدای سال جاری، استان لرستان با سیل مهیبی مواجه شد که خسارات هنگفتی را به زیرساخت های این استان وارد کرد و در حال حاضر نیز بارش های شدیدی را در این استان شاهد هستیم.
وی افزود: همه تلاش مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره کل استان، مدیریت بحران و تا حد امکان کاهش خسارات ناشی از آن است.
معاون راه های فرعی و روستایی سازمان اظهار داشت: خوشبختانه تیم های راهداری استان لرستان از ۲۴ ساعت قبل در همه محورهای حساس مستقرند.
این گزارش حاکی است، مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان نیز در این بازدید توضیحاتی در خصوص وضعیت راه های روستایی و نیازهای استان در این حوزه ارایه کرد.