بازدید معاون​ وزیر راه و شهرسازی از پروژه بازیافت گرم آسفالت آزادراه تهران – ساوه

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، به همراه معاون راهداری این سازمان ، مدیرکل و معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، از پروژه بازیافت گرم آسفالت آزادراه تهران- ساوه در حوزه استان تهران بازدید کرد.

بازدید معاون​ وزیر راه و شهرسازی از پروژه بازیافت گرم آسفالت آزادراه تهران – ساوه

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، این پروژه به طول ۲۰ کیلومتر حد فاصل عوارضی دوم تا عوارضی اول به سمت تهران با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان وبا اولویت نقاط با شدت خرابی زیاد و مضمحل شده در دست انجام است. بر اساس این گزارش ، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، همچنین به منظور بررسی وضعیت موجود رویه آسفالتی راههای شریانی و اصلی استان تهران و شروع اقدامات لکه گیری و روکش آسفالت و بازیافت گرم از مسیرهای بزرگراه تهران – قم ، بزرگراه قم – تهران ، کمربندی دوم تهران( حدفاصل واوان تا تقاطع سیمان)، بزرگراه امام رضا(ع) به سمت سمنان ، محور گردنه بشم سمنان – فیروزکوه و محور فیروزکوه – دماوند – پردیس – تهران بازدیدهای میدانی داشت و بر کنترل کیفی کار در انجام پروژه ها و مدیریت اعتبارات با هزینه کرد صحیح و با اولویت نقاط دچار خرابی زیاد و متوسط در موضوع لکه گیری ها و روکش و بازیافت تاکید نمود.

این گزارش می افزاید ، حسن نیا و هیأت همراه در طول مسیرهای بازدید از طرح راهداری محوری که توسط راهداری استان تهران و با محوریت ادارات شهرستانی از جمله حوزه های رباط کریم – ری – پاکدشت – فیروزکوه و دماوند که در مرحله اجرا می باشند، بازدید و موارد ی در راستای فعالیت های جاری راهداری را جهت پیگیری و رفع نواقص اعلام کرد. گفتنی است ، راهداری استان تهران در جهت ارائه سطح سرویس مناسب برای کاربران جاده ای و تسهیل در رفت و آمدها تاکنون نسبت به فعال کردن ۵ کارگاه عملیات اجرای لکه گیری و روکش و بازیافت گرم دربزرگراه تهران – ساوه، کمربندی دوم تهران،محور ری – ورامین ، جاده قدیم تهران – قم ، جاده هراز اقدام کرده است. همچنین کارگاه عملیات اجرایی لکه گیری و آسفالت محور فیروزکوه – سمنان و محور وهن آباد رباط کریم به زودی فعال خواهند شد.