استانها » تولیدی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 961393
یکشنبه - 15 تیر 1399 - 16:33

بازدید مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان از ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت بهشهر

به گزارش پایگاه خبری ربیع روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان مهندس حسین افضلی از مراحل عملیاتی پیشرفت ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت بهشهر بازدید به عمل آورد. در این بازدید که به همراه معاون طرح و توسعه و مشاور و پیمانکار این پروژه صورت گرفت، مهندس حسین افضلی به بررسی تعداد فیدرهای خروجی […]

بازدید مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان از ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت بهشهر

به گزارش پایگاه خبری ربیع روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان مهندس حسین افضلی از مراحل عملیاتی پیشرفت ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت بهشهر بازدید به عمل آورد.
در این بازدید که به همراه معاون طرح و توسعه و مشاور و پیمانکار این پروژه صورت گرفت، مهندس حسین افضلی به بررسی تعداد فیدرهای خروجی این ایستگاه، نحوه کاهش بار ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت دهک و افزایش بار ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت بهشهر پرداخت و با تاکید بر رعایت اصول ایمنی ،با اشاره به ایام فصل گرما و پیک بار خواستار به اتمام رسیدن این پروژه در زمان مقرر گردید.

شایان ذکر است این ایستگاه دارای یک دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت ۱۶۰ مگاولت آمپر به همراه ۶ فیدر خروجی می باشد که ۶۵ درصد روند اجرایی آن به اتمام رسیده و اعتبار مورد نیاز جهت خاتمه آن مبلغ چهارصد میلیارد ریال برآورد می شود.

پایداری شبکه انتقال، تامین نیاز مصرف منطقه بهشهر، کاهش تلفات شبکه انتقال و فوق توزیع و تعدیل بارگذاری پست های انتقال مجاور از اهداف و اثرات اجرایی این پروژه می باشد.