تولیدی » خبر پوششی » شاهین شهر
کد خبر : 247063
پنجشنبه - 17 اسفند 1396 - 08:02
خبرنگار: وحید وطن خواهان

بازدید شهردار شاهین شهر و جانشین پلیس راه استان اصفهان از ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر

با حضور شهردار شاهین شهر ، جانشین فرمانده پلیس راه استان اصفهان، فرمانده پلیس راه شاهین شهر- کاشان ، رئیس اداره راهداری شهرستان شاهین شهر و میمه از مجموعه ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری بازدید به عمل آمد.

بازدید شهردار شاهین شهر و جانشین پلیس راه استان اصفهان از ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، با حضور شهردار شاهین شهر ، جانشین فرمانده پلیس راه استان اصفهان، فرمانده پلیس راه شاهین شهر- کاشان ، رئیس اداره راهداری شهرستان شاهین شهر و میمه از مجموعه ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری بازدید به عمل آمد.

در این بازدید طول مسیر از پلیس راه شاهین شهر-کاشان تا محل ستاد استقبال از مسافران نوروزی و همچنین محل ستاد مستقر در مجموعه تفریحی- گردشگری شاهین شهر مورد بازدید قرار گرفت.

عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر در این بازدید گفت: امیدواریم ادارات و دستگاه های متولی امر تسهیلات سفر نوروزی همکاری های لازم را با ستاد استقبال از مسافران نوروزی داشته باشند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر زمینه مناسبی را برای سفر خوب و ایمن برای مسافران عزیز فراهم نماییم.

وی در ادامه به تهیه بسته های فرهنگی ، اجرای برنامه های شاد و متنوع ، ایجاد غرفه های قومی و طایفه ای ، تور شاهین شهر گردی برای مسافران نوروزی برای آشنایی آنان با شهر اشاره نمود.

سرهنگ اصغر زارع جانشین فرمانده پلیس راه استان اصفهان نیز در این بازدید با قدردانی از اقدامات شهرداری شاهین شهر در راستای ارائه تسهیلات مطلوب به مسافران نوروزی گفت: امیداریم بتوانیم ایستگاه امنیت – سلامت نیروی انتظامی را در محل ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر مستقر نماییم.

گفتنی است کمیته های اجرایی، اطلاع رسانی و تبلیغات، انتظامی، امنیتی، ترافیک و حراست، فرهنگی، اسکان و رفاه ، تدارکات و پشتیبانی ، زیباسازی و فضاسازی شهر،  نگهداری و تعمیرات ، ایمنی و حوادث ، فضای سبز ، پرسنلی ، حمل و نقل درون و برون شهری و آمار مسؤولیت ستاد استقبال از مسافران نوروزی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/