استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمنان » مهسا زیاری
کد خبر : 586505
سه شنبه - 4 دی 1397 - 13:54

بازدید خبرنگاران از پروژه‎های شهرداری سمنان/ تصاویر

اولین تور رسانه ای شهرداری سمنان با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در شهر سمنان برگزار شد.

بازدید خبرنگاران از پروژه‎های شهرداری سمنان/ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، اولین تور رسانه ای شهرداری سمنان با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در شهر سمنان برگزار شد.

در این برنامه خبرنگاران با بازدید از پروژه های مهم شهرداری با روند اجرای کار و عملکرد شهرداری سمنان در حوزه های مختلف آشنا شدند.

بازدید از روند مرمت خانه خطیبی به عنوان یکی از خانه های قدیمی سمنان با ساختمانی منحصر به فرد در ضلع شرقی مسجد امام، بازدید از روند احداث پارک اختصاصی پارک بانوان در ضلع جنوبی پارک سیمرغ، بازدید از پروژه شهرک صنفی ۵۲ هکتاری جهت تجمیع صنوف مزاحم واقع در بلوار شهید علویان، حضور در فرهنگسرای امید خانواده و کتابخانه رنگین کمان و بازدید از مرکز کنترل ترافیک و مرکز فناوری اطلاعات به عنوان مجری شبکه فیبر نوری شهرداری سمنان از برنامه هایی بود که در این تور رسانه ای برگزار شد.

خبرنگاران ضمن آشنایی با پروژه های شهرداری سمنان و تشکر بابت تلاش های صورت گرفته، نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون ادامه روند کار و بهبود شرایط ابراز داشتند.

در ابتدای این بازدید نیز سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان ضمن خوش آمد به مهمانان، حضور خبرنگاران را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها به عنوان زبان گویا و چشم بینای جامعه، می توانند شهرداری را در معرفی پروژه های شهری و گام نهادن در مسیر توسعه شهری یاری کنند.

علی اکبر بنی اسدی افزود: امروز اولین تور رسانه ای شهرداری سمنان با خبرنگاران در فضایی متفاوت برگزار شد و امیدواریم در ماه های آینده شاهد همکاری بیشتر رسانه های سمنان با شهرداری در جهت معرفی و بررسی پیشرفت پروژه ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند، اظهار داشت: انتظار داریم تا خبرنگاران در انعکاس مشکلات مردم شهر سمنان و حقایق مدیریت شهری، شهرداری را یاری کنند تا بتوانیم با همکاری هم بهترین خدمات را به مردم شریف سمنان ارائه دهیم.