استانها » البرز
کد خبر : 687402
شنبه - 24 فروردین 1398 - 21:04

بارش های اخیر بالغ بر ۴۱۰ میلیارد ریال به بخش روستایی البرز خسارت زد

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز در رابطه با آخرین جمع بندی از آسیب های وارد شده به بخش روستای البرزگفت: بارش های اخیر بالغ بر ۴۱۰ میلیارد ریال خسارت داشته است.

بارش های اخیر بالغ بر ۴۱۰ میلیارد ریال به بخش روستایی البرز خسارت زد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، غفور قاسم پور مدیرکل امور روستایی استانداری البرز در رابطه با آخرین برسی مربوط به خسارت بارش های اخیر و ایجاد سیلاب و رانش زمین در بخش روستایی استان البرز گفت: براساس گزارش‌های ما در حوزه بنیاد مسکن شامل تخریب دیوارسنگی رودخانه ها، پل های ورودی، آسفالت و معابر روستایی، تخریب دامداری های داخل بافت روستا درشهرستان های کرج ، اشتهارد، فردیس و طالقان ۱۰میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال خسارت وارد شده است.

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز افزود: همچنین درحوزه تاسیسات برق مناطق روستایی شامل شبکه ها و ترانس برق نیز ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خسارت واردشد. حوزه کشاورزی روستایی نیز شامل زمین های زراعی، باغی، دامی، طیور و شیلات ۱۲۸میلیارد ریال خسارت دید و درحوزه راه های روستایی استان البرز ۲۳۸ میلیارد و ۵۰۰میلیون خسارت به بار آمد.

قاسم پور میزان خسارت به تاسیسات مخابراتی در مناطق روستایی کرج، طالقان و ساجبلاغ را دراثر بارش های سال جاری سه میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تاسیسات آبرسانی نیز در بخش روستایی استان البرزبا۱۵ میلیارد ریال و گازررسانی با چهار میلیارد ریال خسارت همراه بوده است.

انتهای پیام/ب/۱