تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 324420
پنجشنبه - 24 خرداد 1397 - 10:46

ایسوس مادربرد WS X299 SAGE/10G را با انبوهی از قابلیت‌های پیشرفته معرفی کرد

امروز ایسوس یک مادربرد X299 جدید به نام WS X299 SAGE/10G معرفی کرد که سیستم‌های ورک استیشن و سرور را هدف می‌گیرد. ویژگی بارز این مادربرد برخورداری از درگاه شبکه کابلی ۱۰ گیگابیتی است.

ایسوس مادربرد WS X299 SAGE/10G را با انبوهی از قابلیت‌های پیشرفته معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،امروز ایسوس یک مادربرد X299 جدید به نام WS X299 SAGE/10G معرفی کرد که سیستم‌های ورک استیشن و سرور را هدف می‌گیرد. ویژگی بارز این مادربرد برخورداری از درگاه شبکه کابلی ۱۰ گیگابیتی است.

احتمالاً می‌دانید سال گذشته ایسوس مادربرد WS X299 SAGE را با انبوهی از قابلیت های پیشرفته عرضه کرد، حالا شاهد گونه تازه‌ای از این مادربرد هستیم که عمده تفاوت آن با مدل اصلی، درگاه شبکه کابلی ۱۰ گیگابیتی و مدار تغذیه بهبود یافته است. مدل اصلی به دو درگاه ۱ گیگابیتی مجهز بود اما WS X299 SAGE/10G داری یک جفت درگاه شبکه ۱۰ گیگابیتی است. ایسوس در این مادربرد از کنترلر شبکه X550-AT2 ساخت اینتل استفاده کرده است که به تنهایی ۸۰ دلار قیمت دارد.

هم زمان ایسوس قدری نیز مدار تغذیه پردازنده را بهبود بخشیده است. علی رغم تغییر نکردن تعداد فازهای رگلاتور ولتاژ، ایسوس حرارت دیگر دوم مدار تغذیه را بهبود بخشیده است که دفع حرارت را تسهیل می‌بخشد. این حرارت گیر آلومینیومی حجیم دارای شبکه‌هایی به منظور تبادل گرام با هوای محیط است که در امتداد پنل پشتی ادامه یافته است.

پنل پشتی این مادربرد میزبان چهار درگاه USB 3.1  نسل یک، دو درگاه USB 3.1  نسل دو از جمله یک درگاه نوع C، جک‌های صدای ۸ کاناله و دو درگاه شبکه ۱۰ گیگابیتی است. سایر ویژگی‌های این مادربرد مشابه مدل اصلی است.

انتظار می‌رود این مادربرد دست کم ۱۰۰ دلار گران‌تر از مدل اصلی باشد.