سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 555300
سه شنبه - 13 آذر 1397 - 14:52

ایرپاد اپل تا قبل از سال ۲۰۲۰ بازطراحی نمی شود

تحلیلگر معروف اپل، مینگ چی کو، پیش بینی های جدیدی از آینده ایربادهای بی سیم اپل انجام داده است که به نام ایرپاد معروف است.

ایرپاد اپل تا قبل از سال ۲۰۲۰ بازطراحی نمی شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،تحلیلگر معروف اپل، مینگ چی کو، پیش بینی های جدیدی از آینده ایربادهای بی سیم اپل انجام داده است که به نام ایرپاد معروف است.

بازطراحی ایرپاد اپل در چه سالی ارائه می شود؟

در اغلب موارد پیش بینی ها مینگ چی کو درست است. او در آخرین پیش بینی خود در مورد این محصول اپل توضیح داده که انتظار ندارد اپل نسخه جدید طراحی ایرپادها را در سال ۲۰۱۹ عرضه کند، اما در سال بعدش احتمالا این مدل به روز رسانی شده و بازطراحی می شود.

کو طی یک یادداشت که به سرمایه گذاران ارسال کرده است، احتمال داد که یک مدل ایرپاد به روز شده با پشتیبانی از شارژ بی سیم، مشخصات بلوتوث ارتقا یافته به نسخه ۵ و یک تراشه سری جدید W احتمالا در سه ماهه اول سال آینده رونمایی خواهد شد.

ادغام با دستگاه های IOS و MAC

همچنین یک قاب شارژ ایرپاد وایرلس که پیش از این در مورد آن صحبت شده بود نیز ممکن است همراه با آن عرضه شود. طرح جدیدی برای ایرپادها در سال ۲۰۲۰ پیش بینی شده است. اپل به طور رسمی قصد دارد که مشتریان را به دیدن مدل جدید که جایگزین نسل اول است دعوت کند. طبق گفته کو، این ایرپاد جدید اپل، سطح بالایی از ادغام با دستگاه های ios  و مک را در کنار یک تجربه کاربری نوآورانه ارائه خواهد کرد.بازطراحی ایرپاد اپل در چه سالی ارائه می شود؟

برای اینکه ببینیم چقدر این ادعا ثابت می شود، باید منتظر بمانیم. پیش بینی های تحلیلگران اغلب می تواند ما را گمراه کرده یا به راه درست هدایت کند. با توجه به اینکه مینگ چی کو تقریبا پیش بینی های درستی انجام می دهد، حداقل می توانیم بپذیریم که بازطراحی ایرپادهای اپل در سال ۲۰۱۹ چیزی نیست که منتظرش بودیم و طراحی جدید این ایرپادها را باید در سال ۲۰۲۰ شاهد باشیم.

دیگر شاهد چه نوآوری هایی خواهیم بود؟

جالب است بدانید که اندکی پیش تر بر اساس یک حق امتیاز لو رفته از اپل، گویی ایربادهای جدید این شرکت با سنسورهای بیومتریک هماهنگ خواهند شد که یکی از این سنسورها در فضای گوش خارجی همراه با ورود ایرباد به گوش شروع به اندازه گیری و سنجش سلامت میکند. البته این اولین بار نیست که اپل از ایده استفاده از هدفونها به عنوان یک ردیاب تناسب اندام، استفاده میکند. شرکت هایی همانند Jabra و Dash پیش از این ایربادهایی ساخته بودند که از قابلیت های ردیابی سلامت برخوردار است و می تواند مواردی همچون ضربان قلب و … را ثبت کند. با توجه به همه این اطلاعات، احتمالا انتظار ایرپادی کامل با طراحی جدید را در سال ۲۰۲۰ خواهیم داشت.