سیاست خارجی » سیاسی
کد خبر : 766616
شنبه - 22 تیر 1398 - 16:58
عضو جنبش جهاد:

ایران در برابر فشارها سرخم نمی‌کند

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد فلسطین با بیان اینکه ایران در تمامی زمینه ها حامی مساله فلسطین بوده است تاکید کرد که تهران در برابر فشارها سرخم نمی‌کند.

ایران در برابر فشارها سرخم نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا، شیخ نافذ عزام، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با پایگاه خبری النهضه نیوز گفت: جمهوری اسلامی ایران از بزرگترین حامیان مساله فلسطین در تمامی زمینه‌ها است و مواضع و اصول ایران در حمایت از مساله فلسطین ثابت و غیرقابل تغییر است.

وی با اشاره به اینکه ایران بهای مواضع شرافتمندانه خود در حمایت از مساله فلسطین را پرداخت می‌کند افزود: تحریم و تهدیداتی که جمهوری اسلامی ایران با آنها مواجه است در نتیجه دفاع این کشور از امت اسلامی در مقابله با استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی بوجود آمد. جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در کنار ملت‌های ضعیف و مظلوم ایستاده است، ایران در تمامی محافل و در تمامی زمینه‌ها حامی مساله فلسطین بوده است به همین دلیل هدف غرب و آمریکا قرار گرفته است.

عزام ضمن تقدیر و تشکر از جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران با شجاعت از مساله فلسطین حمایت کرده است و در تمامی مناسبات خواهان پشتیبانی از ملت فلسطین بوده است.

وی خاطرنشان کرد که آمریکا و هم پیمان آن یعنی اسرائیل به خوبی می‌دانند که ایران یک کشور قدرتمندی است و در برابر فشارها سرخم نمی‌کند و این مسأله‌ای است که در چند سال اخیر تمام دنیا شاهد آن بوده است.

عضو دفتر سیاسی جهاد در پایان گفت: جنگ با ایران همانگونه که برخی احمق‌های آمریکایی و غربی تصور می‌کنند سرگرمی نخواهد بود.