استانها » البرز
کد خبر : 813681
پنجشنبه - 7 شهریور 1398 - 17:27

ایجاد ۴۰۰ شغل به دنبال بهره برداری از ۱۷ پروژه در فردیس

استاندار البرز گفت: بهره برداری از ۱۷ پروژه خصوصی و دولتی در فردیس ایجاد ۴۰۰ شغل را به دنبال داشته است.

ایجاد ۴۰۰ شغل به دنبال بهره برداری از ۱۷ پروژه در فردیس

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز، ظهر امروز در حاشیه افتتاح شرکت آرد و نان در شهرک صنعتی سیمین دشت، با اشاره به اینکه اغلب پروژه های افتتاح شده امروز مربوط به بخش خصوصی است، گفت: بهره برداری از ۱۷ پروژه خصوصی و دولتی در فردیس ایجاد ۴۰۰ شغل را به دنبال داشته است؛ پروژه های امروز در فردیس با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده اند.

استاندار البرز بیان کرد: از مرکز توانبخشی فردیس بازدید به عمل آمد؛ بیمارانی که دچار آسیب های اجتماعی بودند در این مرکز نگهداری می شوند. بهره برداری از پیست دوچرخه سواری، پیاده راه و فاز دوم پارک وحدت فردیس حاصل عملیات جهادی است.

شهبازی به بهره برداری از کارخانه آرد در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس اشاره کرد و افزود: این کارخانه روزانه ۶۰۰ تن آرد تولید می کند و به مصرف کنندگان تحویل می دهد. بیش از دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در استان البرز پروژه صورت گرفت که در هفته دولت چهره پرتلاش بخش خصوصی کامل مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته صادرات در البرز بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: این مهم موجب شده که نرخ بیکاری در این استان ۱.۵ کاهش یابد و این استان در بخش مشارکت با بخش خصوصی به عنوان یکی از سه استان برتر کشور مطرح شود‌.

استاندار البرز با اشاره به احداث پست ۴۰۰ کیلوولت برق در استان اضافه کرد: این مهم موجب مرتفع شدن یکی از مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی البرز شده است؛ رونق تولید یکی از مهمترین سیاست های دولت است و مشارکت با بخش خصوصی به صورت ویژه در دستورکار قرار دارد چراکه با اتحاد و انسجام می توانیم از تحریم ها عبور کنیم.

انتهای پیام/