اردستان » تولیدی » حمید فرخی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 631833
یکشنبه - 14 بهمن 1397 - 21:55
فرماندار اردستان:

ایجاد ۱۵۰۰ شغل در اردستان مشکل بیکاری این شهرستان را رفع می کند

فرماندار اردستان گفت: ایجاد ۱۵۰۰ شغل در اردستان مشکل بیکاری این شهرستان را رفع می کند و می‌توانیم آن را شهرستان بدون بیکار در کشور اعلام کنیم.

ایجاد ۱۵۰۰ شغل در اردستان مشکل بیکاری این شهرستان را رفع می کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حمید رضا تاملی عصر یک شنبه در کارگروه اشتغال شهرستان اردستان اظهار داشت: بنیاد برکت تجربه ایجاد اشتغال را در سطح کشور داشته  است ضمن اینکه این بنیاد تیمهای کارشناسی  خوبی و منابع مالی لازم را برای تعهدات خود در سطح کشور  دارند.

وی افزود: روش کار بنیاد برکت با فرآیندهایی که در کارهای دولتی ارائه می شود متفاوت است و با توجه به فراگیری فعالیت آنها در سطح کشور ، امکان هم افزایی و قرار دادن پتانسیلهای یک شهرستان در کنار هم و توان شناسایی تهدیدها عملکرد خوبی را در سطح کشور رقم زده اند.

۵۰۰ شغل در کمتر از شش ماه در اردستان ایجاد می شود

فرماندار اردستان گفت: اقتضائات خاص سطح شهرستان اردستان فرصت طلایی و مناسبی است که بایستی حداکثر استفاده را  از  آن ببریم، ادارات شهرستان باید موارد اجرایی مد نظر  بنیاد برکت را فراهم کنند تا در کمتر از ۶  ماه ۵۰۰ شغل در اردستان ایجاد شود.

وی افزود: اردستان با توجه به پائین بودن نرخ جمعیت فعال در اردستان مسئله اشتغال موضع حادی برای شهرستان ما نیست به نوعی که می توانیم با ایجاد یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در اردستان آن را یک شهرستان بدون بیکار را در کشور اعلام کنیم.

تاملی ابراز داشت: مجموعه شورای اداری شهرستان اردستان در تمام بخشها آمادگی کاملی دارد تا  به بنیاد برکت کمک کند.

فرماندار اردستان گفت: مقرر شده است بر اساس تعهداتی که در  برنامه ششم در حوزه توانمند سازی داریم بصورت ابتکاری طرحی را با همکاری  بخشداران و دهیاران در شهرستان اردستان انجام دادیم که آن شناسایی فرصتهایی است که در روستاها وجود دارد که این آمار تا پایان بهمن تکمیل خواهد شد.