استانها » اصفهان » تولیدی » خبر پوششی » زهرا نصیری
کد خبر : 597499
چهارشنبه - 12 دی 1397 - 15:54
سه برنامه عملیاتی معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار اصفهان برای دانشگاه علمی و کاربردی اصفهان:

ایجاد مراکز علمی و کاربردی در شهرک های صنعتی و سنگبری محموداباد اصفهان/ نظام آموزشی مهارتی یکی از ضروری ترین آموزش های کشور است

معاون اموراقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: نظام آموزشی مهارتی یکی از ضروری ترین آموزش های کشور است تا به سطحی ازعلم برسد تا بتواند نیاز جامعه را رفع کند.

ایجاد مراکز علمی و کاربردی در شهرک های صنعتی و سنگبری محموداباد اصفهان/ نظام آموزشی مهارتی یکی از ضروری ترین آموزش های کشور است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون اموراقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: نظام آموزشی مهارتی یکی از ضروری ترین آموزش های کشور است تا به سطحی ازعلم برسد تا بتواند نیاز جامعه را رفع کند.

سید حسن قاضی عسگر در آیین تکریم و معارفه ریاست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان ضمن قدردانی از کارکنان و مسئولان دانشگاه علمی کاربردی گفت:رفتن ازاین مجموعه برای من بسیار سخت است اما چون مسئولیت جدیدی که در استانداری به من پیشنهاد شد برد بیشتری داشت و من به دلیل ماجراجو بودنم تصمیم گرفتم این مسئولیت را نیز امتحان کنم.
معاون اموراقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه در فرایند های دانشگاه روسای مراکز میتوانند تاثیرگذار باشند، تصریح کرد: در این دانشگاه فعالیت های گروهی خوبی انجام شد و کیفیت کار و بهره وری کارکنان این دانشگاه خیلی بیشتر از سازمان های دیگراست. امیدوارم این دانشگاه به درجه ای برسد که تنش مدیریتی کم شده و سیستماتیک تر رفتار کند.
وی با اشاره به سه خبر خوب برای دانشگاه علمی کاربردی گفت: با بررسی هایی که انجام شد میتوان زمین هایی را به صورت رایگان در اختیار سرمایه گذاران قرار داد تا مراکز علمی کاربردی متناسب با آن صنعت ساخته شده و آموزش های صنعتی به علاقه مندان ارائه شود.
وی ادامه داد: با هیئت سنگ بری شهرک محمود اباد نیز جلسه برگزار کردیم و خیلی استقبال کردند که مرکزی هم در حوزه اموزش سنگ افتتاح شود و دانشگاه علمی کاربردی در حوزه سنگ وارد شود.