تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 367010
یکشنبه - 7 مرداد 1397 - 15:47

اپل بهترین هدیه را برای علاقه مندان خود در نظر گرفت

کمپانی اپل هدیه بسیار خوبی به کاربران خود داد . اپل در سال جاری قصد دارد گوشی هوشمندی را روانه بازار کند که از صفحه نمایش ارزان ترین بهره می برد تا بتواند به نوعی قیمت یکی از مدل های خود را کاهش دهد تا بتواند کاربرانی را که توان خرید گوشی های گران قیمت بازار را ندارند هم راضی نگه دارد .

اپل بهترین هدیه را برای علاقه مندان خود در نظر گرفت

به گزارش پایگاه خبری ربیع،البته به دلیل قیمت مناسب پیش بینی می شود این آیفون ۶.۱ اینچی که آیفون ۹ نام دارد صفحه نمایشی مجهز به پنل ال سی دی داشته باشد. حال امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد اپل برنامه جالبی را برای کاربران خود طرح ریزی کرده است.

با توجه به اخبار و تصاویر منتشر شده آیفون ۹ دارای صفحه نمایشی یکپارچه است . اپل در این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی با نام Full-Active  Flex LCD استفاده کرده است که قابلیت ساخت یک گوشی تمام صفحه را برای کاربران فراهم می آورد این صفحه نمایشی مقداری نیز از حاشیه های خود برای صفحه نمایش استفاده کرده است که به جذابیت این صفحه نمایش کمک می کند.

با این خبر و تصاویر منتشر شده بدون شک آیفون نه بسیار پرفروش خواهد بود زیرا این نوع صفحه نمایش انرژی بسیار کمی را نیاز دارد و می تواند عمر باتری را نیز به شکل خاصی افزایش دهد. این خبر را باید تایید شده دانست زیرا امروز اپل اعلام کرد که تولید انبوه این این صفحه نمایش در اوایل سال آغاز شده شده است و تقریبا در حال حاضر تمام نیاز های کمپانی اپل را تامین می کند.

اما چند خبر از ظاهر این گوشی بسیار زیبا را با هم مشاهده می کنیم:

مدتی پیش خبری نیز منتشر شد که نشان می داد آیفون ۹ یا همان آیفون ۶.۱ اینچی ضخیم تر از نسخه های دیگر است وباید دید این موضوع را نیز اپل برطرف می کند و یا این موضوع را نگه می دارد تا بتواند فروش دیگر گوشی های خود را نیز تضمین کند.

آیفون ۶.۱ اینچی رنگ های جالبی نیز دارد و در یک اقدام جالب در شش رنگ روانه بازار فروش خواهدشد. رنگ های خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی در کنار رنگ طلایی آن بسیار به بازار این برند پرطرفدار جذابیت خواهد بخشید. وجود رنگ های متنوع کاربران را به یاد گوشی هوشمند آیفون اس ای می اندازند موبایلی خوش قیمت که تجربه ی بسیار خوبی را برای کاربران رقم زد.

حال با این شرایط باید منتظر خبر های دیگر از این برند پرطرفدار باشیم که آیفون چگونه تعادل را میان گوشی های خود که قرار است در سال جاری روانه بازار کند را برطرف می کند . زیرا این کمپانی قدیمی همواره نشان داده است که برای گوشی هوشمند گران قیمت خود نیز ایده های بسیار خاصی خواهد داشت.