تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 370165
سه شنبه - 9 مرداد 1397 - 20:09

اپل آیفون ۲ سیمکارته عرضه خواهد کرد! قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت در کدهای نسخه بتا iOS 12

شایعاتی در مورد عرضه شدن آیفون‌های دو سیمکارته در سال جاری وجود داشت. اما امروز با بررسی‌های انجام شده بر روی پنجمین نسخه بتا iOS معلوم شده است که پشتیبانی نرم افزاری از دو سیمکارت به iOS آمده است و احتمال عرضه شدن آیفون دو سیمکارته بسیار بالاست.

اپل آیفون ۲ سیمکارته عرضه خواهد کرد! قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت در کدهای نسخه بتا iOS 12

به گزارش پایگاه خبری ربیع، شایعاتی در مورد عرضه شدن آیفون‌های دو سیمکارته در سال جاری وجود داشت. اما امروز با بررسی‌های انجام شده بر روی پنجمین نسخه بتا iOS معلوم شده است که پشتیبانی نرم افزاری از دو سیمکارت به iOS آمده است و احتمال عرضه شدن آیفون دو سیمکارته بسیار بالاست.

در این موشکافی انجام شده توسط سایت ۹to5mac در بخشی از کدهای این نسخه از iOS که مربوط به تولید اطلاعات خطایابی است، با مراجعه‌هایی به “second SIM status” و “second SIM tray status” مواجه هستیم. این بخش از کد به صراحت اضافه شدن پشتیبانی از دو سیمکارت به iOS را تایید می‌کند؛ همچنین تأییدی بر موضوع معرفی شدن آیفون دو سیمکارته در آینده نزدیک نیز هست.

وجود آپشن دو سیمکارته برای آیفون بسیار برای کاربران آسیایی و اروپایی حائز اهمیت است. کاربران اروپایی از آن‌جایی که به دفعات به کشور‌های دیگر می‌روند؛ می‌توانند به راحتی به دو اپراتور دسترسی داشته باشند و زمانی که از کشوری دیگر بازدید می‌کنند نیازی به تعویض سیمکارت نخواهند داشت. دستگاه‌های دو سیمکارته در کشورهای در حال توسعه بسیار پرطرفدار هستند، از طرفی دیگر در کشورهایی مثل آمریکا، کانادا و یا استرالیا افراد کمی به دستگاه‌های دو سیمکارته علاقه دارند