در پي افتتاح و بهره‌برداري پروژه‌هاي عمراني راهداري انجام شد:

ایمن سازی محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان کرمان ضمن شرکت در مراسم افتتاحیه چندین پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان  از روند فعالیت‌های راهداری شهرستان‌های جنوبی استان کرمان بازدید کرد. 

ایمن سازی محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در این بازدید عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در معیت وزیر راه و شهرسازی در سفر به جنوب استان کرمان از فعالیت‌های عمرانی راهداری در شهرستان‌های جیرفت ، کهنوج و رودبار جنوب در جریان مشکلات و فعالیت‌های انجام شده قرار گرفت.

در جریان این بازدید،  ۵ دستگاه پل ورودی در شهرستان کهنوج واقع در جنوب استان کرمان  با هدف رفع نقطه  پر حادثه و تعریض و ایجاد لاین رفت و برگشت با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به بهره‌برداری رسید.
بر اساس این گزارش مسعود جمیلی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای جنوب کرمان نیز  از افتتاح هم زمان پروژه تقاطع غیر همسطح در محور جیرفت – بافت در دوراهی درب بهشت – راین خبر داد و اظهار داشت: برای احداث این تقاطع غیر همسطح ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که هم‌اکنون ایمنی تردد در این محور برقرار و نقطه پرحادثه حذف و ساماندهی شده است.
جمیلی با اشاره به بهره‌برداری ۱۹۳ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای جنوب کرمان گفت:با بهره برداری از روکش آسفالت ابتدای محور بزرگراهی کهنوج_رودان در شهرستان کهنوج،  روکش آسفالت در ۹محور ارتباطی جنوب کرمان نیز  با اعتباری بالغ بر  ۲۷میلیارد تومان به بهره برداری رسید.