تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 368817
دوشنبه - 8 مرداد 1397 - 19:31

اوپو ماموریت ناتمام سونی را به پایان می رساند

گوشی هوشمند جدید اوپو با تیزری بسیار خاص خبری از Oppo F9 منتشر کرد.

اوپو ماموریت ناتمام سونی را به پایان می رساند

به گزارش پایگاه خبری ربیع،گوشی هوشمند جدید اوپو با تیزری بسیار خاص خبری از Oppo F9 منتشر کرد. کمپانی اوپو در سال جاری با گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس تحسین همگان را بر انگیخت . این برند پرطرفدار که به صورت رسمی در بازار کشور ما قرار وارد نمی شود طرفداران بسیار زیادی را در سراسر جهان دارد. این کمپانی این روز ها بدون سر و صدا پیشرفت های قابل توجهی داشته است و از این برند به عنوان یکی از برترین برند های گوشی موبایل در سراسر جهان یاد می شود. شاید برای آشنایی با برند اوپو کافی است بدانیم برند منحصر به فرد وان پلاس نیز یکی از زیر برند های این شرکت تا مدتی پیش بوده است و در چند سال اخیر به صورت جداگانه فعالیت می کند.

امروز تصویری از این کمپانی منتشر شد که نشان می دهد گوشی هوشمند Oppo F9 اندازه ایی کوچک تر در مقایسه با موبایل های دیگر این برند دارد و با توجه به حضور تصویر این موبایل در یک آبشار می توان ضد آب بودن این گوشی هوشمند را پیش بینی کرد. البته هنوز خبری منتشر نشده است که گوشی هوشمند Oppo F9 دارای چه سطح از مقاوم بودن در برابر آب را دارد اما حداقل می توان این موضوع را پیشبینی کرد که این گوشی هوشمند حداقل دارای IP67 است که می تواند به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق یک متر و نیمی در شرایط کنترل شده در آب بماند. البته این استاندارد ها زیاد قابل اعتماد نیستند و همین قابلیت ضررهای بسیاری را در چند سال اخیر به کمپانی مشهور سونی رسانده است با این وجود به نظر می آید کمپانی اوپو قصد دارد تمام نیاز های کاربران را مورد پوشش خود قرار دهد و این بار در Oppo F9 به سراغ افرادی که قصد دارند گوشی هوشمند مقاوم در برابر آب داشته باشند رفته است.

البته استاندارد های مقاوم بودن در برابر آب بسیار سخت و عجیب است به گونه ایی که برای دارا بودن مقاومت در برابر آب و با مشکل رو به رو نشدن گوشی هوشمند باید به موارد بسیاری توجه کرد و این موضوع که اگر موبایل مقاوم در برابر آب به مشکل بخورد خدمات و پشتیبانی ای شامل آن نمی شود اما به هر حال اوپو قصد دارد پروژه ناتمام سونی را به پایان برساند و باید دید در این مسیر بسیار سخت چگونه عمل خواهد کرد.

نسخه های قدیمی سری اف اوپو بسیار جالب توجه در زمان خود بوده است به گونه ایی که اوپو از لنز های بسیار قدرتمند برای برخی گوشی های خود استفاده کرد که توانست در زمانی که دوربین سلفی به تازگی اهمیت بسیار پیدا کرده بود تمام نیاز های کاربران را برطرف کند و به گونه ایی برای آن ها یک گوشی مناسب و مقرون به صرفه باشد