تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 370187
سه شنبه - 9 مرداد 1397 - 18:24

اولین گوشی بدون کیبورد بلکبری وارد بازار هند شد

اولین گوشی هوشمند بدون کیبورد بلکبری وارد بازار هندوستان می شود کمپانی بلکبری قصد دارد گوشی هوشمند خود با نام Evolve  روانه بازار هندوستان کند. این گوشی هوشمند که در برخی کشور ها با نام BlackBerry Ghost روانه بازار شده است.

اولین گوشی بدون کیبورد بلکبری وارد بازار هند شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،اولین گوشی هوشمند بدون کیبورد بلکبری وارد بازار هندوستان می شود کمپانی بلکبری قصد دارد گوشی هوشمند خود با نام Evolve  روانه بازار هندوستان کند. این گوشی هوشمند که در برخی کشور ها با نام BlackBerry Ghost روانه بازار شده است. این خبر توسط Evan Blass تایید شده است و باید منتظر حضور این گوشی هوشمند در بازار عجیب و خاص هندوستان باشیم.

این شایعات نشان می دهد که کمپانی های BlackBerry و Optiemus برای روز دوم آگوست برنامه خاصی دارند و قصد دارد این گوشی قدرتمند و پرچم دار را روانه بازار فروش کنند. این گوشی هوشمند در شرایطی به عنوان اولین گوشی هوشمند بدون کیبورد مخصوص بلکبری روانه بازار هند خواهد شد که BlackBerry Motion وارد بازار این کشور نشده است . این کیبورد به صورت تجاری QWERTY نام دارد و بلکبری به واسطه حضور این کیبورد شهرت و طرفداران جهانی خاصی را در کنار خود می بیند.

Evolve  دارای یک باتری غول پیکر ۴۰۰۰ میلی آمپری است و در بخش دوربین نیز بسیار موفق عمل کرده است این دوربین ها دارای زوم اپتیکالاست و در نور بسیار کم عملکرد خیره کننده ایی دارد این گوشی هوشمند دو دوربینه شاید توان رقابت با پرچم داران برند های دیگر را نداشته باشد اما بدون شک عملکرد خیره کننده ایی از خود نشان خواهد داد. به نظر می رسد این گوشی هوشمند بدنه فلزی و صفحه نمایش باریک و بدون بریدگی دارد که ظاهری متفاوت را برای کاربران رقم می زند اما همانطور که بیان شد در موارد سخت افزاری به صورت کامل مشابه BlackBerry Ghost است که فروش خوبی را به همراه داشت.

بلکبری این روز ها برخی از اهداف خود را تغییر داده است و به امنیت کاربران بیش از گذشته اهمیت خواهد داد اتفاقی که در حال حاضر برای هیچ برندی رخ نداده است  و به نظر می رسد  گوشی هوشمند Evolve  و همچنین موبایل های آینده این برند از بالاترین حد امنیت در برابر نفوذ را خواهند داشت با این وجود باید دید بلکبری با این نسخه از گوشی هوشمند خود چه شرایطی را رقم خواهد زد.

بلکبری در سال جاری مانند تمام برند های قدرتمند موبایل بازار هندوستان را هدف قرار داده است و سعی دارد بتواند مطابق سیاست های فروش خود و سود آوری خاص و منحصر به فردش بتواند در این کشور پرجمعیت بخشی از نیاز های خود را تامین کند و به پیشروی بازار آسیای شرقی نیز بپردازد.