تولیدی » خبر دریافتی » شهرستان های اصفهان » فلاورجان
کد خبر : 652997
دوشنبه - 6 اسفند 1397 - 11:50

اولین اجلاسیه کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید شهرستان فلاورجان/ تصاویر

حضور شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان، معاونین شهردار و بسیجیان پایگاه شهید کاظمی شهرداری فلاورجان در مراسم اختتامیه اولین اجلاسیه کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید شهرستان فلاورجان در روز یکشنبه ۵ اسفند ماه ۹۷ مصادف با روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان.

اولین اجلاسیه کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید شهرستان فلاورجان/ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حضور شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان، معاونین شهردار و بسیجیان پایگاه شهید کاظمی شهرداری فلاورجان در مراسم اختتامیه اولین اجلاسیه کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید شهرستان فلاورجان در روز یکشنبه ۵ اسفند ماه ۹۷ مصادف با روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان.

شهردار فلاورجان ضمن بزرگداشت این روز چنین بیان نمود: شهرستان فلاورجان در ۵ اسفند ماه ۱۳۶۲ شاهد تشییع ۱۴۶ لاله پرپر عملیات خیبر بود، بر همین اساس این روز به عنوان روز ایثار و شهادت و روز شهرستان و هفته اول اسفند ماه به عنوان “هفته فرهنگی شهرستان” نامگذاری شده است.

مهندس جواد نصری در ادامه افزود: به همین خاطر مراسم اختتامیه اولین اجلاسیه کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید شهرستان در این روز به یاد ماندنی برگزار شد.

وی در خاتمه یاد و خاطره شهیدان مدافع امنیت شهید محسن صفری و شهید محمدتقی مهرابی که در عملیات تروریستی محور خاش-زاهدان به شهادت رسیدند و مراسم هفتمین روز شهادتشان با این روز بزرگ مصادف گشته را گرامی داشت.