اقتصاد مقاومتی، اشتغال » دولت و مجلس » سیاسی
کد خبر : 38977
دوشنبه - 22 آذر 1395 - 14:23

اولویت مسائل سیاسی بر مسائل کاری در وزارت راه

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در وزارت راه و شهرسازی مسائل سیاسی بر مسائل کاری اولویت دارد، گفت: وضعیت کاری وزارت راه کار را به جایی رسانده که باید از طریق استیضاح مسائل را پیگیری کرد.

اولویت مسائل سیاسی بر مسائل کاری در وزارت راه

به گزارش ربیع،‌ اکبر ترکی نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی،‌ با اشاره به استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: وقتی تذکرات داده و سوالات هم انجام شده و روند اصلاح نشده و ایرادات و مشکلات ادامه پیدا کرده، راهی جز استیضاح وزیر باقی نمی‌ماند.

وی افزود: یکی از مباحث اخیر در حوزه کاری وزارت راه حادثه ریلی استان سمنان بوده، اما این تنها مسئله نبوده و در بخش مسکن و شهرسازی مشکلات زیادی وجود دارد که در شهرهای مختلف ما شاهد آن هستیم.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه راه و شهرسازی وجود دارد، استیضاح وزیر راه می‌تواند کمک کند تا مشکلات موجود حل شود و ما شرایط بهتری را در این حوزه شاهد باشیم.

ترکی خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی که یک فرد کاملاً سیاسی است و در زیرمجموعه کاری وی اولویت با مسائل سیاسی است و بعد آیا کاری انجام شود یا نه و وقتی کار به این شکل پیش می‌رود، مدیریت‌ها به سمت وسوی دیگری سوق پیدا می‌کند و این مسئله امروز در این وزارتخانه کاملاً محسوس است.

وی در پایان گفت: وزارت راه و شهرسازی یک وزارت کاملاً کاری است و نه سیاسی و باید مسائل سیاسی را در حوزه کاری وزارت کشور و وزارت اطلاعات پیگیری کرد.

منبع: فارس