استانها » البرز
کد خبر : 810787
دوشنبه - 4 شهریور 1398 - 18:30

اورژانس ۲۴ ساعته خدمات دندان پزشکی در البرز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز گفت: مرکز اورژانس ۲۴ ساعته در ساختمان شماره ۲ دانشکده دندان پزشکی ایجاد می شود و خدمات دندان پزشکی تمام وقت در این مرکز به مراجعان ارائه خواهد شد.

اورژانس ۲۴ ساعته خدمات دندان پزشکی در البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی در آئین افتتاح ساختمان شماره دو دانشکده دندانپزشکی استان البرز، گفت: این دانشکده جزو جوانترین دانشکده های کشور با دو هزار و ۳۰۰ مترمکعب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه  این ساختمان در پنج طبقه و ۴۵ یونیت ساخته شده است، افزود: روند عملیاتی پروژه خیلی سریع و طی ۱۴ ماه به مرحله بهره برداری رسید.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در سال ۹۲ با ۲۴ دانشجو فعالیت خود را در این بخش آغاز کردیم، بیان کرد: در حال حاضر ۳۰۰ دانشجو در دانشکده فوق داریم که با خدمات خوب و کیفیت قابل قبول در حال تحصیل هستند. همچنین ۴۰ نفر در قالب هیأت علمی و ۶۰ نفر به عنوان کارمند در دانشکده فوق فعالیت دارند.

کریم با اشاره به اینکه در نظام سلامت فعالیت هایی انجام شد، گفت: از مجموع اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی مصرف شده در این پروژه، هفت میلیارد تومان هزینه عملیات ساخت ساختمان و چهار میلیارد تومان صرف هزینه تجهیزات دانشکده شده است.

به گفته وی مرکز اورژانس ۲۴ ساعته در این دانشکده خواهیم داشت و پیشگامان عرصه ارائه خدمات دندان پزشکی تمام وقت و به صورت ۲۴ ساعته خواهیم بود.

انتهای پیام /ب