اردستان » تولیدی » حمید فرخی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 635526
چهارشنبه - 17 بهمن 1397 - 22:21
به عنوان هفدهمین شهرستان استان اصفهان؛

اورژانس اجتماعی شهرستان اردستان افتتاح شد

مدیر کل بهزیستی استان گفت: اورژانس اجتماعی در شهرستان اردستان به عنوان هفدهمین شهرستان استان اصفهان افتتاح شد.

اورژانس اجتماعی شهرستان اردستان افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مرضیه فرشاد ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه اورژانس اجتماعی شهرستان اردستان اظهار داشت: اورژانس اجتماعی استان اصفهان از اورژانس هایی است که سبقه پر تراکمی داشته و زمانی که در سال۹۶ قرار شد بهزیستی در شهرهای بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت مسئولیت اجتماعی را به صورت رسمی انجام دهد، شهرهای استان اصفهان دارای اورژانس بود و بر این اساس فقط سه شهرستان مشمول این طرح قرار گرفتند.

وی افزود: شهرستان اردستان دارای جمعیت ۵۰ هزار نفر نمی شود و با توجه به اینکه مسئولان محلی پیگیری کردند این شهرستان هم در برنامه توسعه قرار گرفت و اورژانس اجتماعی در این شهرستان به عنوان هفدهمین شهرستان استان اصفهان راه اندازی شد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: دفتری در بهزیستی به نام پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ساختار اورژانس اجتماعی وجود دارد که در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسته های آموزشی و توسعه آموزش به مردم تهیه می شود تا از رخدادهای ناگوار اجتماعی جلوگیری شود.

فرشاد افزود: همکاری نزدیکی با آتش نشانی و نیروی انتظامی داریم و هرچه کارها به جلو حرکت می کند نیازها بیشتر  می شود تا مطالبات اورژانس اجتماعی بیشتر پاسخگویی شود.

وی ابراز داشت: تیم اورژانس اجتماعی نوپا بوده و با توجه به درگیری با کار تکنیک های بیشتری را در مداخلات به دست می آورند،تنش‌هایی در کار اورژانس اجتماعی وجود دارد که می طلبد مردم و مسئولان حمایت خوبی از این کار به عمل آورند.

راه اندازی اورژانس اجتماعی نیاز و اولویت اردستان بود

فرماندار اردستان در ادامه جلسه اظهار داشت: راه اندازی اورژانس اجتماعی در اردستان یک مدل موفق در شناسایی و تشخیص به موقع نیاز واولویت در شهرستان است و مجموعه تعاملات و همکاری های بین مجموعه مدیریتی شهرستان و دستگاه تخصصی در وقوع اتفاق مبارکی است که می تواند نقش موثری را در  راستای برطرف کردن مسائل و مشکلات مردم در شهرستان داشته باشد.