سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 699841
چهارشنبه - 11 اردیبهشت 1398 - 19:23

اهدای عروسک‌های انگشتی به کودکان سیل‌زده

تعداد زیادی عروسک انگشتی برای اهدا به کودکان و نوجوانان سه استان خوزستان، لرستان و گلستان تهیه شده و به این مناطق ارسال شده است.

اهدای عروسک‌های انگشتی به کودکان سیل‌زده

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، بیش از یک ماه از فاجعه سیل در استان‌های مختلف کشورمان می‌گذرد. در این میان گروه‌های مختلف مردمی و دولتی برای کمک به سیل‌زدگان بسیج شده‌اند. از جمله این گروه‌ها می‌توان به هنرمندان تئاتر اشاره کرد که خیلی‌هایشان با بضاعت اندکی که داشتند علاوه بر اهدای کمک‌های نقدی و غذایی،  برای شاد کردن دل مردم و کودکان و نوجوانان دست به اجرای نمایش در مناطق سیل زده زدند.

اخیرا فعالیت دیگری از سوی انجمن هنرهای نمایشی کشور صورت گرفته و آن هم توزیع عروسک‌ برای گروه‌های کودک و نوجوان چند استان کشور است.

حمید نیلی مدیر انجمن هنرهای نمایشی کشور در این باره به خبرنگار تئاتر فارس گفت:با توجه به نیازی که در مناطق سیل زده برای کودکان آسیب دیده احساس کردیم،‌  این کار را انجام دادیم.

وی در ادامه افزود: تعداد زیادی عروسک انگشتی برای کودکان و نوجوانان سه استان خوزستان، لرستان و گلستان از سوی انجمن هنرهای نمایشی خریداری و از سوی اعضای انجمن استان قرار است بین بچه‌ها توزیع شود.

نیلی با اشاره به فعالیت‌های دیگر تئاتری در این زمینه گفت: این کار خلاقیت ویژه‌ای دارد چرا که علاوه بر توزیع عروسک‌ها قرار است هنرمندان و اعضای انجمن آموزش استفاده از آن را هم به کودکان بدهند و به نوعی سرگرمی جدیدی برایشان ایجاد کنند تا قدری این فضا بتواند از آلام آنها بکاهد و در کنارش یک نوع آموزش و شکوفایی استعداد و خلاقیت نیز برایشان محسوب شود. قرار شده فیلم این آموزش‌ها را بگیرندو برای ما ارسال کنند.

وی همچنین اظهار داشت: این اقلام با مشارکت اراضی عباس‌آباد تهیه شده و دیروز بارگیری و برای استان‌ها ارسال شده است.

انتهای پیام/