استانها » البرز
کد خبر : 597377
چهارشنبه - 12 دی 1397 - 14:33
استاندار البرز مطرح کرد

اهتمام ویژه دولت در راستای رفع موانع تولیدکنندگان

استاندار البرز گفت: نمایندگان دولت در استان البرز برای رفع معضلات تولیدکنندگان و صنعتگران اهتمام ویژه‌ای دارد.

اهتمام ویژه دولت در راستای رفع موانع تولیدکنندگان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزاله شهبازی صبح امروز در حاشیه بازدید از یکی از واحدهای صنعتی شهرک سیمین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قدردان اقدامات صنعتی و فعالیت‌های اقتصادی سطح استان هستیم.

وی با بیان اینکه کارهای سرمایه‌گذاری در این برهه از زمان بسیار حائز اهمیت است،  افزود: دشمن در این موقعیت زمانی، جنگ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را در پیش گرفته است تا ریشه و بنیان کشور را از هم بپاشد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تعهد و غیرت اقتصادی در استان البرز وجود دارد، گفت: باید شرایط کافی برای پیشرفت و آبادانی مردم و سرمایه‌گذاران در سطح استان فراهم شود.

وی جمعیت سرمایه‌گذاران در البرز را رو به رشدخواند و ادامه داد: سرمایه‌گذاران و صنعت کاران را از سراسر کشورو دنیا پذیرا هستیم؛ تاکنون هیچ مشکلی برای حوزه‌های صنعتی استان البرز به‌وجود نیاورده‌ایم.

شهبازی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی‌بر حمایت از صنعت و تولیدکننده داخلی اشاره کرد و یادآور شد: به شدت مخالف تمرکزگرایی هستیم و به مدیران دستگاه‌ها اعتماد خواهم داشت و ورود بی‌قاعده به رفتار مدیران و مسؤولان نخواهیم داشت.

استاندار البرز از همراهی و همدلی دستگاه‌های نظارتی سطح استان خبر داد و اضافه کرد: از حواشی دوری خواهیم کرد و سعی داریم در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و عمرانی به دقت نظر هرچه بالاتر اقدام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه گویش‌های مختلف زبانی، سیاسی و اجتماعی در البرز وجود دارد، تصریح کرد: علیرغم این تفاوت‌ها اتحاد و همدلی در استان وجود دارد.

شهبازی خاطرنشان کرد: عزم جدی خود را برای مشکلاتی که نیازمند تصمیمات کشوری است بکار گرفته‌ایم و رایزنی‌های کافی برای اقدامات ملی انجام خواهیم داد.

به گفته وی در سال‌جاری اعتبار خوبی به تسهیلات رونق استان البرز تخصیص یافته است و در این زمینه معضلی وجود ندارد.

استاندار البرز خطاب به بانک‌ها تذکر داد: بخشنامه‌ای به بانک‌ها ارسال خواهد شد تا در راستای ارائه تسهیلات هیچ کوتاهی صورت نگیرد و پیگیر این مسئله به شکل ویژه خواهیم بود.

وی از برگزاری جلسه‌ای با مدیرکل صدا و سیمای البرز خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم برای کاهش هزینه‌های تبلیغاتی اقدام مؤثری داشته باشیم.

شهبازی با اشاره به شرایط بد اقتصادی و وجود فشار بر اقشار مردمی، خاطرنشان کرد: ایران شرایط سخت‌تر از این را گذرانده‌ و می‌توانیم با استفاده از منابع بسیار کشور و استفاده از نخبه‌‌ها سنگ ریزه‌ها را کنار بزنیم.

وی با بیان اینکه ما در منطقه بی‌مثال و حکم‌فرما هستیم، اظهار امیدواری کرد: تا چند سال آینده معضلات اقتصادی را رفع خواهیم کرد و بدون شک مشکلات قشر ضعیف از بین می رود.

استاندار البرز در پایان سخنان خود اعلام کرد نماینده‌های دولت در استان البرز حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان خواهد داشت.

انتهای پیام/و