گوناگون
کد خبر : 400924
دوشنبه - 5 شهریور 1397 - 16:30

انهدام باند سه نفره موبایل قاپ در غرب تهران

موبایل قاپان غرب تهران در آخرین سرقت خود حین ارتکاب جرم در شهرک قدس دستگیر شدند.

لحظه سر خوردن هواپیما روی باندیخ زده فرودگاه + فیلم
طراحی باند تزریقی به منظور جلوگیری از خون‌ریزی‌های شدید
۴ پیشنهاد مهم صاحب نظران فرهنگی به حجت‌الاسلام محمد قمی
۱۰۰ درصد بذر گندم از محل تولید داخل تامین می‎شود
شهسواری: می‌توانستیم پیروز شویم

انهدام باند سه نفره موبایل قاپ در غرب تهران

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از پارس نیوز، سرهنگ آذین ضرغامی رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس گفت: در پی شکایات مردمی در خصوص سرقت موبایل در منطقه غرب پایتخت تیم عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارقان کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: همکاران من در کلانتری در حال بررسی و ردیابی سرنخ های مربوط به سارقان موبایل قاپ بودند که گزارش سرقت یک فقره موبایل قاپی به اطلاع ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس رسید.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس گفت: یکی از سارقان باند این ۳ نفره قصد سرقت گوشی همراه از یک خانم را داشته که اهالی محل به کمک یکدیگر موفق به دستگیری سارق شدند. سارق قصد مضروب کردن اهالی را داشته و از دست اهالی محل فرار می کند، اما ماموران کلانتری  دقایقی بعد از فرار وی را دستگیر می کنند.

سرهنگ آذین در بیان اعترافات سارق گوشی قاپ که یک همراه مالخر و مال انداز داشته است، گفت: تاکنون از سارقان حدود ۸۰ فقره گوشی موبایل کشف و ضبط شده است و ۵۵ شاکی موفق به شناسایی سارقان شده اند.

وی در پایان گفت: به دنبال دیگر مالبختگان جهت بررسی پرونده و ثبت روش سرقت سارقان هستیم تا پرونده برای مقامات قضایی جهت صدور حکم ارسال شود.