استانها » البرز
کد خبر : 655066
سه شنبه - 7 اسفند 1397 - 20:35
نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان البرز:

انقلاب اسلامی ایران جایگاه بانوان را در عرصه اجتماعی احیاء کرد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان البرز گفت: جمهوری اسلامی ایران راه و نقش اصلی بانوان در جامعه را احیاء کرده است؛‌ بانوان در جهان اسلام نقش محوری دارند.

انقلاب اسلامی ایران جایگاه بانوان را در عرصه اجتماعی احیاء کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز،‌ حجت الاسلام والمسلمین مراد یوسفی نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان البرز پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران راه و نقش اصلی بانوان در جامعه را احیاء کرده است؛‌ بانوان در جهان اسلام نقش راهبردی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان البرز ‌با بیان این مهم که حضرت زهرا (س) الگوی تمام بشریت است، افزود: اسلام در بخش‌های و عرصه‌های متعددی به نقش زنان در جامعه توجه ویژه داشته است که این مهم در قرآن هم قابل درک است.

وی با بیان اینکه مدعیان حقوق زن به این نتیجه رسیده اند که برای اهداف خود باید از کتاب و قوانین اسلامی استفاده می‌کنند، توضیح داد: غرب کمترین ارزش را برای قشر زنان در نظر گرفتند و بانوان را وسیله‌ای برای مردان خطاب می‌کنند؛ امروز شاهدیم همه مدعیان طرفداری از حقوق زنان در مقابل این حق در دنیای اسلام شرمنده و پشیمان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مراد یوسفی در محور دیگر سخنان خود با تاکید بر ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی زندگی حضرت زهرا(س) ، مطرح کرد: حضرت زهرا (‌ع) الگوی بانوان و مردان جامعه هستند، نقش اصلی زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با الگوگیری از حضرت زهرا (‌ع) تعریف شده است.

وی در پایان با اشاره به نقش حضرت خدیجه ‌(‌س)،‌ ‌حضرت زینب (س) و حضرت زهرا (ع)‌‌ در تاریخ اسلام خاطرنشان کرد: ‌‌مهمترین حرف اسلام این است که نه تنها نیمی از جامعه را بانوان تشکیل داده اند بلکه نیم دیگر توسط بانوان تعلیم و تربیت خواهند شد و این بیانگر نقش اساسی زنان در جامعه است.

انتهای پیام/‌ت/‌۱۱۰۲/س/۱