سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 485201
شنبه - 28 مهر 1397 - 13:38

انرژی عملیات سونی تا سال ۲۰۴۰ تماما تجدیدپذیر می شود

سونی اعلام کرده است که در برنامه خود جهت اعمال انرژی های تجدید پذیر، برنامه دارد ۱۰۰ درصد انرژی های تامین عملیات خود را در سراسر دنیا تا سال ۲۰۴۰ ، انرژی های تجدیدپذیر کند.

به گزارش پایگاه خبری ربیع،سونی در حال حاضر اعلام کرده است که این یک هدف بلند مدت است که از این دهه برای آمریکا آغاز شده است. در حال حاضر این شرکت در حال برنامه ریزی برای استفاده ۱۰۰ درصدی از انرژی های تجدید پذیر برای استفاده از تمام عملیات این شرکت در آمریکا تا سال ۲۰۳۰ است.

سونی هدف بلند مدت خود را ابتدا در آمریکا شروع کرده است، جایی که تنها ۲۵ درصد انرژی ای که استفاده می کند، تجدیدپذیر است. این کار سبب می شود که کسب و کارها سریع تر، امور عملیات و انتقال خود را انجام دهند.

تصمیم این غول تکنولوژی در پی این گزارش مصمم تر از قبل شد که یک پنل بین دولتی در مورد تغییرات آب و هوایی که هشدار می داد روند گرم شدن کره زمین به ۱.۵ درجه سریع تر از قبل رسیده و نیازمند انتقال سریع و عمیق در سیستم های انرژی در سراسر جهان است.

مارک خالیل، مدیرسونی در آمریکا از تعهد شرکت برای به دست آوردن این هدف و رسیدن به ۱۰۰ درصد انرژی تجدید پذیر در منطقه آمریکای شمالی تا سال ۲۰۳۰ خبر دارد. او گفت که هدف این است که سرعت استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را در شرکت سونی بالا برده و همچنین این کار را به دیگر شرکت ها الهام می کنیم که از آن پیروی کنند.

انرژی عملیات سونی تا سال 2040 تماما تجدیدپذیر می شود

تلاش سونی برای ۱۰۰ درصدی کردن انرژی های تجدید پذیر

سونی در حال حاضر ۲۵ درصد از انرژی خود برای تامین عملیات در آمریکا را از انرژی های تجدید پذیر تامین می کند. این شرکت برنامه دارد که این میزان را به مقدار ۱۰۰ درصد برساند که ترکیبی از انرژی های خوشیدی، انرژی های تجدیدپذیر و سایر راه حل ها را در نظر گرفته است. این شرکت در حال حاضر از ۱۰۰ درصد انرژی تجدیدپذیر استفاده می کند و پس از آمریکا، در قدم بعدی روی کشورهای چین و آمریکا تمرکز خواهد کرد.

این شرکت همچنین یک برنامه زیست محیطی بلندمدت به تان Road to Zero یا “جاده رسیدن به صفر” دارد که هدف ان به صفر رساندن میزان استفاده از انرژی های مضر در عملیات برای حفظ محیط زیست  است و بتواند آن را در چرخه عمر محصولاتش تا سال ۲۰۵۰ اعمال کند.