استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 463157
جمعه - 13 مهر 1397 - 21:38
امام‌جمعه اسفراین:

انتقام موشکی سپاه جلوه اقتدار نظام اسلامی بودانتقام موشکی سپاه جلوه اقتدار نظام اسلامی بود

امام‌جمعه اسفراین انتقام موشکی سپاه از آمران حمله ددمنشانه و تروریستی اهواز را جلوه‌ای از عزت و اقتدار نظام شکوهمند اسلامی عنوان کرد.

انتقام موشکی سپاه جلوه اقتدار نظام اسلامی بودانتقام موشکی سپاه جلوه اقتدار نظام اسلامی بود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اسفراین حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در مسجد اعظم امام خمینی (ره) با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی آنان را به تعبیر مقام معظم رهبری مجاهدان فی سبیل ا… دانست و افزود: نیروی انتظامی به عنوان نماد شخصیت نظام اسلامی باید توأمان مظهر اقتدار، مهربانی و دلسوزی و رأفت و رحمت باشد.

وی انتقام موشکی سپاه از آمران حمله ددمنشانه و تروریستی اهواز را جلوه‌ای از عزت و اقتدار نظام شکوهمند اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: گردهمایی ۷۰۰ هزارنفری خدمت بسیجیان قابل‌ستایش است و جلوه‌ای از ولایت مداری و بصیرت جوانان بسیجی است.

امام‌جمعه اسفراین با اشاره به صدور احکام اعدام برای ۳ مفسد اقتصادی و دیگر احکام مفسدان اقتصادی از اقدامات دستگاه قضایی تقدیر کرد، تصریح کرد: از مهم‌ترین عوامل سقوط آزاد قیمت دلار همین صدور احکام برای مفسدان اقتصادی و انتقام موشکی سپاه از عوامل حادثه تروریستی اهواز است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین  بر تقویت قناعت مردم و گسترش انصاف اصناف و بازاریان تأکید کرد و برخورد جدی با بر هم زنندگان اقتصاد و بازار را خواستار شد.

انتهای پیام