استانها » تولیدی » خبر پوششی » خوزستان » محمد سلامت دوم
کد خبر : 571521
شنبه - 24 آذر 1397 - 15:52
مدیر پروژه بهینه سازی نیروگاه اول سد شهید عباسپور اعلام کرد؛

انتقال موفقیت آمیز تجهیزات هیدرولیک و کنترل دریچه های آبگیر واحد شماره ۴ سد شهید عباسپور

مدیر پروژه بهینه سازی نیروگاه اول سد شهید عباسپور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از انتقال تجهیزات هیدرولیک و کنترل دریچه های آبگیر واحد شماره ۴ سد شهید عباسپور خبر داد.

انتقال موفقیت آمیز تجهیزات هیدرولیک و کنترل دریچه های آبگیر واحد شماره ۴ سد شهید عباسپور

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر پروژه بهینه سازی نیروگاه اول سد شهید عباسپور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از انتقال تجهیزات هیدرولیک و کنترل دریچه های آبگیر واحد شماره ۴ سد شهید عباسپور خبر داد.

علی رحیمی اصل گفت: در راستای انجام فعالیت های پروژه بهینه سازی واحد های نیروگاه اول سد شهید عباسپور، کلیه تجهیزات هیدرولیک و کنترل دریچه های آبگیر واحد شماره ۴ با وجود شرایط سخت دسترسی ، با سلامت کامل به محل نصب انتقال داده شدند .

رحیمی با بیان این که این تجهیزات از زمان ساخت سد، همزمان با پیشرفت تکمیل دیواره با استفاده از سیستم جرثقیل هوایی مخصوص بتن ریزی بدنه سد به محل نصب، انتقال داده شد افزود: در حال حاضر با وجود ابعاد و وزن بالای این تجهیزات، انتقال آنها بسیار پر خطر و حادثه آفرین بود و تنها مسیر انتقال این تجهیزات دسترسی به براکت مهار کابل های خطوط انتقال برق واحد ها به پست فشار قوی بود که به دلیل شرایط قوس بدنه سد و وجود فاصله حدود ۱۲ متری از محل دسترسی به هوک جرثقیل کار را بسی دشوار نموده بود.

وی تصریح کرد: این امر با همت و دانش پرسنل تعمیرات ناحیه سد شهید عباسپور و راهکارهای ایمنی با سلامت کامل به محل نصب انتقال داده شد.