سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 690994
چهارشنبه - 28 فروردین 1398 - 17:17

انتصاب مدیر کانال العالم سوریه و مدیر رادیو اسپانیایی

با حکم معاون برون مرزی ، «ناجی چنانی» به سمت مدیر کانال العالم سوریه منصوب شد. همچنین با حکم مدیرکل رادیوهای اروپا و آمریکا نیز پردیس پرویزی مدیر رادیو اسپانیایی شد.

انتصاب مدیر کانال العالم سوریه و مدیر رادیو اسپانیایی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، در حکم پیمان جبلی معاون برون مرزی آمده است نظر به مراتب تعهد، شایستگی، توانمندی و تجارب مفید جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیرکانال العالم سوریه» منصوب می‌شوید.

در این حکم آمده است انتظار می‌رود با توجه به اهداف و ماموریت‌های مصوب این کانال با عنایت به شرایط سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور سوریه و برنامه‌ریزی اجرایی متناسب با استفاده از تجارب ارزشمند شبکه العالم و بهره‌گیری مناسب از استعدادها و عناصر توانمند و با انگیزه و انقلابی نسبت به تهیه برنامه‌های مخاطب پسند و مبتکرانه با تبیین نقش جبهه مقاومت برای گذار از دوران حضور تکفیری‌ها و حامیان آنها و نیز برنامه‌های امیدبخش و وحدت آفرین همت گمارید.

چنانی، دانشجوى دکتراى روابط بین الملل و دیپلماتیک دانشگاه اسلامى لبنان است. وی دارای کارشناسى ارشد معارف اسلامى و حقوق از دانشگاه امام صادق (ع) است.

چنانی از سال ۸۱ تا ۹۰ گوینده خبر و مجرى برنامه هاى گفت و گوى سیاسى شبکه العالم  بود و پیش از این سردبیر ارشد نیوزروم شبکه العالم (از سال ٨١ تا سال ٨٧) ،  مدیر اتاق خبر شبکه العالم (از سال ٨٧ تا سال ٩٠) ، مدیر کل اخبار شبکه العالم ( از سال ٨٨ تا سال ٩٠) و  مدیر دفتر شبکه پرس تى وى، آى فیلم و هیسپان تى وى در لبنان (  ١٣٩٢ الى ١٣٩۴) بوده است.

انتصاب مدیر رادیو اسپانیایی اداره کل اروپا و آمریکا در معاونت برون مرزی

محمدرضا خطیبیان در حکمی، «پردیس پرویزی» را به سمت مدیر رادیو اسپانیایی منصوب کرد.

در این حکم آمده است نظر به دانش، علاقه‌مندی و تجربه کاریتان به موجب این حکم به عنوان «مدیر رادیو اسپانیایی» منصوب می‌شوید.

برنامه‌ریزی دقیق در جهت فعالیت هرچه موثرتر در حوزه رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی اولویت امروز آن مجموعه است.

تمام فعالیت‌های رسانه‌ای آن مجموعه بر مبنای تولید موثر و هدفمند در رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی بازتعریف شود.

انتهای پیام/