استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 772833
جمعه - 28 تیر 1398 - 23:01

انتصابات جدید در استانداری خراسان شمالی/ دو مدیرکل منصوب شدند

استاندار خراسان شمالی طی احکامی مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراها و همچنین دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری را منصوب کرد.

انتصابات جدید در استانداری خراسان شمالی/ دو مدیرکل منصوب شدند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در احکامی جداگانه محمدرضا موفق را به‌عنوان مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراها و محمد بدری فریمان را به‌عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب کرد.

متن این پیام برای این مدیران منصوب‌شده به شرح ذیل است: امید است در سایه الطاف الهی و با بهره‌مندی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و در راستای اهداف و سیاست‌های متعالی دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی با رعایت ضوابط و مقررات قانونی و بهره‌گیری از تجربیات ارزنده و به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود در جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

محمد بدری فریمان از ۲۰ اسفندماه سال گذشته معاون فرماندار اسفراین بود و محمدرضا موفق نیز مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری را بر عهده داشت. پیش‌ازاین، علی توافقی فاروجی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی را بر عهده داشت که گفته می‌شود برای حضور در انتخابات مجلس استعفای خود را اعلام کرده بود.

انتهای پیام/